رفتن به مطلب

Charles O'Rear


ارسال های توصیه شده

do.php?imgf=158028632056591.jpg

 همگی این عکـس رو بارها دیدیم اما داستان پشتش برای هیچکدوم شاید جالبـــ نبوده اینکه کی این عکس رو تحتــ چه شرایطی و چه زمانی گرفته این عکس بنام بلیــس" bliss "یعنــی سعــادتـــ , توسط چارلز چوکــ اورییــر عکاس آمریکایی گرفته شــده.این عکــس تصویری ثبتـــ شده در سال 2003در شهرستان سونوما/کالیفرنیا هستــ. چارلز لحظه ثبت این عکس برای دیدن دوستــ دخترش میرفته و این عکس رو با ی دوربین متوسط گرفته این عکس فوتشاپ شده؟ دستکاری شده؟ خب چارلز همه رو رد کرده! دلیل ارزش این عکس و معروفیتشم همین باید باشـه و همیشه تمام چیزایی که در لحظه بی فکر و بی هیچ زمینه خاصی ثبت میشن جذابیت بیشتری دارن.چارلز این عکس رو سال 1998 به شرکتـ کوربیس که متعلق به بیل گیتس هستــ و در زمینه عکاسی آرشیوی فعاله میفروشه چندسال بعدشم مهندسای مایکروسافتــ تصویر اصلاح شــده ای از بلیس رو با حق مالکیتــ چالرز مورد استفاده قرار میدن و ما همگی اون رو بین تصاویر پــس زمینه ویندوز  XP دیدیم

چارلز زاده 1941 در کالیفرنیا هستــ کار خودش رو با روزنامه های امپوریا گازت، کانزاس سیتی استار و لس آنجلس تایمز شروع کرد با مجله نشنال جئوگرافی همکاری و در پروژه آژانس محافظتــ از محیط زیست نیز فعال بوده.

Charles O'Rear

do.php?imgf=158028832282711.jpg

 

▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️

 

do.php?imgf=158028838402921.jpg

do.php?imgf=158028880719011.jpg

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...