Eng.KouRosH 9176 ارسال شده در 25 بهمن، 2019 درود حدود 2 هفته اس دسترسی اینترنت 80 میلیون نفر رو به اینترنت جهانی قطع کردن هر روز خبرگزاری هارو چک میکنم کامنت هارو که میخونم نمیدونم به حال این مملکت گریه کنم یا بزنم تو سرم اغلب کامنت ها التماس اتصال اینترنت که جز ابتدایی ترین حقوق بشر حتی پیشرفته ترین کشورها هم تو اعتراضات گسترده تر و طولانی مدت هم به خودشون همچین حقی نمیدن که دسترسی ملتشون رو به اینترنت جهانی قطع کنن ضررهای میلیاردی که به کسب و کار های اینترنتی وارد شد ..........عدم برقراری ارتباط با بستگان خارج از کشور ...........عدم دسترسی به مقالات و بانک های اطلاعاتی ............ بمب هسته ای هم نمیتونست این بلایی رو که اینا تو دوهفته سر مردم آوردند بیاره جالبه هیچکدوم از این مغزهای عقب مونده هم پاسخگو نیستن و میگن که دست ما نیست ....... دیگه اگر بخواین پناهندگی هم بگیرین بهتون نمیدن برین اقدام کنین و اگه بگین که اینترنت کشورتون رو سراسری قطع کردن فقط یه فشنگ بهتون نشون میدن ........ 3
Tamana73 28837 ارسال شده در 25 بهمن، 2019 سلام اين تاپيك با اين موضوع زده شده. ميتونيد نظرتون در اين تاپيك بگيد. 1
soheiiil 24253 ارسال شده در 25 بهمن، 2019 همه پوست انداختنا همینجوری شروع شده دوست خوبم گشنگی و خشم لازمشه که هر دوتا شو دادن به ملت وقتشون میرسه به زودی 1
soheiiil 24253 ارسال شده در 25 بهمن، 2019 راستی اون کسی که به ما گفت جهان سوم لابد بیشتر از سه بلد نبوده بشمره 1
Eng.KouRosH 9176 سازنده ارسال شده در 25 بهمن، 2019 در 12 دقیقه قبل، soheiiil گفته است : همه پوست انداختنا همینجوری شروع شده دوست خوبم گشنگی و خشم لازمشه که هر دوتا شو دادن به ملت وقتشون میرسه به زودی بعید میدونم...... اینها علاوه بر سیاست کثیف از چاشنی طلسم هم استفاده میکنن طلسم بوسیله شهدا و دین و مذهب و..........خود شیطان هم همچین ترفندهایی رو نمیتونه بکار ببره .....بزرگوار در جدیدترین اطلاعیه اش اعلام کرده آخ.... بیاورید سجده خواهم کرد 1
leo.unique 432 ارسال شده در 25 بهمن، 2019 در 26 دقیقه قبل، نفحات گفته است : فکر کردم لئو زده تاپیکو :)))) فعالیت نامحسوس رو ترجیح میدم 1 1
Eng.KouRosH 9176 سازنده ارسال شده در 25 بهمن، 2019 در 44 دقیقه قبل، نفحات گفته است : فکر کردم لئو زده تاپیکو :)))) why :-?
نفحات 1395 ارسال شده در 25 بهمن، 2019 در ۱ ساعت قبل، Eng.KouRosH گفته است : why :-? The third world is a phrase he uses a lot :)))) 1
Eng.KouRosH 9176 سازنده ارسال شده در 25 بهمن، 2019 در 6 دقیقه قبل، نفحات گفته است : The third world is a phrase he uses a lot :)))) Oh yes :))) 1
leo.unique 432 ارسال شده در 26 بهمن، 2019 در 12 ساعت قبل، نفحات گفته است : The third world is a phrase he uses a lot :)))) البته من از اصطلاح "جهان سومی" استفاده میکنم، نه جهان سوم جهان سومی به انگلیش چی میشه ؟
نفحات 1395 ارسال شده در 26 بهمن، 2019 در ۱ ساعت قبل، leo.unique گفته است : البته من از اصطلاح "جهان سومی" استفاده میکنم، نه جهان سوم جهان سومی به انگلیش چی میشه ؟ the same as an adjective 1
ارسالهای توصیه شده