radmanmehr 0 اشتراک گذاری ارسال شده در 21 اردیبهشت، ۱۳۹۸ استارت آپ امروزه اسم استارت آپ در خیلی جاها مخصوصا در میان جوانان و علاقه مندان به کار دیجیتال مارکتینگ به گوشمان خورده است. و شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که چگونه استارت آپ بسازیم؟ استارت آپ در حقیقت کسب و کارهای تازه و نوپا می باشند. شما می توانید با استفاده از ایده های خوب و موفق زمینه را برای شروع کسب و کار جدید مهیا کنید و آن ایده ها را با توجه به نیاز روز مشتریان عملی سازید. خوشبختانه تکنولوژی و فناوری حال حاضر به کمک استارت آپ ها آمده است و شما می توانید به سهولت تنها با استفاده از اینترنت و گوشی های هوشمند کسب وکار نوپای خود را راه اندازی نمایید و مشتریان زیادی را به سمت ایده و کسب وکار خود جذب کنید. البته تنها نمی توان گفت که استارت آپ محدود به شناسایی نیاز و برطرف سازی آن نیاز می باشد. اگر قصد دارید درباره این موضوع بیشتر بدانید و یا می خواهید استارت آپ خود را راه اندازی نمایید لازم است درباره آن اطلاعات زیادی کسب کنید. ما در این مطلب سعی داریم این اطلاعات را به شما ارائه دهیم پس با ما همراه شوید. اگر بخواهیم استارت آپ به طور کلی تعریف کنیم باید بگوییم که استارت آپ کسب و کاری است با استفاده از تکنولوژی حال حاضر در صدد برطرف سازی نیازهای مشتریان می باشد. و به منظور تحقق ایده های نوین کسب و کار راه اندازی می شود. البته در ایران این تعریف بیشتر کاربرد دارد. ولی باید این را بدانیم که استارت آپ هایی هستند که بدون تکنولوژی کار می کنند ولی هدف ما آن دسته استارت آپ هایی می باشد که بر پایه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ تاسیس می شوند و کار می کنند. انواع استارت آپ استیو بِلَنک، مدل هایی از استارت آپ های موفق را معرفی کرده است، که در اینجا به طور مختصر به آن ها می پردازیم. استارت آپ سبک زندگی این ستارت آپ با زندگی روزانه ما ادقام شده است. برای مثال شما می توانید وسیله ای که برای کارهای خود تهیه کردید را به دیگران که در اطراف شما هستند ارائه دهید و مبلغی را در ازای آن دریافت نمایید. کارهای کوچک این استارتاپ اغلب متعلق به یک خانواده مالک می باشد که آنرا مدیریت و اداره میکند . این نوع استارت آپ برای به دست آوردن درآمد و تامین مخارج خانواده مورد استفاده قرار می گیرد. استارت آپ های توسعه پذیر این استارت آپ ها دارای سود زیادی می باشند و معمولا به شکل نوآور پروهی را تشکیل می دهند. اینگونه که می توان چند ایده خوب را با هم ادغام کرد و یک گروه خلاقانه را تشکیل داد استارت آپ هایی که سریع فروخته می شوند به طور مثال این استارت آپ ها می توانند مشکلات بنگاه های مسکن را برطرف نمایند. هدف این استارت آپ ها فروش برای شرکت های بزرگ می باشد. استارتاپ های اجتماعی این استارت آپ ها فقط کسب درآمد انجام نمی دهند و هدف آن ها بهتر کردن و مطلوب ساختن دنیا برای انسان ها می باشد. شرکتهای استارتاپ بزرگ شرکتهای بزرگ بخاطر تنوع در نیاز ها و سلایق مشتریان، تکنولوژی های نوین، رقیب ها و قانون ها حتما باید دارای برنامه و استارت آپ های جدید باشند. مراحل شروع استارت آپ: برای تاسیس یک استارت آپ موفق لازم است تا یک ایده خوب و قوی داشته باشید. این ایده برای یک محصول یا خدمت باید آن قدر قوی و کارآمد باشد تا بتواند نیاز و مشکل حال حاضر را برطرف نماید و با سود مطلوبی در صدد کاهش هزینه های شما باشد. برای شروع استارت آپ باید به یکسری مراحل مهم توجه داشته باشید. ما در اینجا این مراحل را ذکر کرده ایم. شناسایی نیاز و ایجاد ایده در اصل مهمترین و اولین قدم در تاسیس یک استارت آپ شناسایی نیاز حال حاضر مردم می باشد. این که شما از آن نیاز درک و شناخت کاملی داشته باشید می توانید ایده برای شروع استارت آپ جذابی را در راستای همان نیاز خلق نمایید. مهم نیست این ایده چقدر خاص باشد، مهم این است که بتواند در سریع ترین و آسان ترین راه ممکن نیاز مردم را برطرف نماید. در این موارد لازم است مردم بیشتر با فناوری ها و تکنولوژ ها آشنا شوند در هر زمانی اگر ایده های استارت آپی به ذهنتان رسید آن را حتما یادداشت نمایید برای اطلاع بیشتر درباره استارت آپ می توانید روی لینک استارت آپ در اصفهان کلیک کنید. . ساخت مدل اولیه باید در نظر بگیرید که فقط داشتن یک ایده خوب مطرح نمی باشد. شما باید سعی کنید آن را به خوبی عملی و اجرا کنید. در این قدم بهتر است تا مدل اولیه ایده یا محصول خود را بسازید. با پشت سر گذاشتن این مراحل خیلی زود استارت آپ خود را راه اندازی خواهید کرد. در این زمینه لازم است تا در مورد مشاغل استارت آپ بیشتر بدانید. ارائه نمونه اولیه به 100 نفر در قدم بعدی ارائه محصول یا دموی خود به دست کم 100 نفر ناشناس می باشد. نظرات آن ها خیلی به شما کمک می کند و می توانید نکته های زیادی را از بازخوردهای آن ها دریافت نمایید که در ادامه به دردتان خواهد خورد. جذب سرمایه گذار بعد از مراحل بالا زمانی که دیدید محصول و یا خدمات شما مشکلی ندارد و اماده عرضه به عموم است، می توانید برای ایده و محصول خود دنیال سرمایه گذار بگردید. اگر فکر می کنید قادر به پرداخت مخارج پروژه خود نیستید بهتر است یک سرمایه گذار خوب پیدا کنید. ثبت کردن ایده یا برند خود زمانی که سرمایه گذار خوبی را برای پروژه خود جذب کردید نوبت به آن می رسد تا کسب و کار و استارت آپ خود را راه بیندازید. در این مرحله ایده یا برند خود را ثبت نمایید. راه اندازی محصول این را بدانید که ایده یا محصول شما اگر کامل هم نباشد، بهتر است راه بیوفتند. در آینده می توانید بهینه سازی های لازم و بالا بردن سرعت عملکرد و کیفیت آن را مورد بررسی انجام دهید. هر محصولی می تواند در گذشت زمان کامل تر شود پس صبور باشید. جذب بیشتر مخاطبان و مشتریان بیشتر و پشتیبانی و همراهی آن ها تا آنجا که می توانید ایده و محصول خود را به کاربران بیشتری معرفی کنید تا بازخورد بیشتری دریافت نمایید و بتوانید نقاط ضعف و قدرت کار خود را متوجه شوید و در صدد تکمیل آن بر بیایید. کاربران مشتریان خود را همراهی و پشتیبانی کنید و اگر با شما همرا نشدند حتما پیگیری کنید و از آن ها دلیل آن را بپرسید و تا آنجا که می توانید مشکل را برطرف نمایید. راه اندازی مجدد بعد از تمام این مراحل و شناختن نقاط ضعف و مشکلات خود می توانید آن ها را برطرف کنید و ایده و محصول خود را مجددا راه اندازی نمایید. همیشه بروز باشید سعی کنید همیشه بروز باشید و هر هفته تعداد کاربران خود را افزایش دهید. حداقل 5 درصد هر هفته کافی می باشد. اینگونه به مرور زمان و طی 3-4 سال آیند. بنابراین استارت آپ تان جزء برترین و معروف ترین کسب و کارها و استارت آگ ها خواهد بود. زمانی که استارت آپ شما موفق شد، ایده شما نظر خیلی از سرمایه گذاران را به خود جلب خواهد کرد. از این جهات امکان دارد تا شما پیشنهاد استارت آپ دیگری را دریافت نمایید و یا امکان دارد تا پیشنهاد فروش سهام کارتان را دریافت نمایید. منبع : برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده