BISEl 3641 ارسال شده در 16 مهر، 2019 رویا تنها چیزیه که هیچی و هیچکس.. هیچوقتـــ نمیتونه اونو ازت بگیره تنها چیزیه که مال خودِ خودته تا حالا 2 بار رویا بازیام رو در واقعیت باهاش مواجه شدم که ای کاش نمیشدم گند زده شد به همه اون فکر بازیای خوشمزه خودم ! رویا باید همون رویا بمونه 1
BISEl 3641 ارسال شده در 16 مهر، 2019 چقدر استارت آت رو دوست دارم حیف که دیگه نیستی این که ی جوری استارت کنی که حرف بیاره .. باریکلا 1
Rose6 877 ارسال شده در 10 آذر، 2020 نه نمیشه ، از یه جایی به بعد نمیزارن .حتی اگه هدفت باشه ? خوشحالی که گریه نداره ، اشک شوق شنیدم اونم هیچوقت ! 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری