MELINI 1178 ارسال شده در 1 فروردین، 2014 من خودم به رشته ژنتیک پزشکی واقعا علاقه دارم.........اما میخوام از همه کسانی که میدونن بپرسم فردی که دکترای ژنتیک انسانی داره چیکار میتونه خودش انجام بده به تنهایی؟؟؟؟ منظورم آزمایشگاه و کلینیک و مطب مشاوره و ........بود.... خودش به تنهایی............... درامدشون چقدره ؟؟؟؟؟؟؟ آیا بازار کارش خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:icon_gol::icon_gol:
Ali_LBoy 63 ارسال شده در 21 اردیبهشت، 2014 به نظرم رشته ی قابل توجهیه و چون توی جامعه پزشک ژنتیک کم داریم میتونین به موفقیت های زیادی دست پیدا کنید... براتون آرزوی موفقیت دارم من خودم هم به پزشکی علاقه ی زیادی دارم البته رشته های قلب و چشم (چشم رو بیشتر دوستش میدارم) الانم دارم میخونم واسه پزشکی به امید خدا
ارسال های توصیه شده