رفتن به مطلب

ژنتیک پزشکی


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

من خودم به رشته ژنتیک پزشکی واقعا علاقه دارم.........اما میخوام از همه کسانی که میدونن بپرسم فردی که دکترای ژنتیک انسانی داره چیکار میتونه خودش انجام بده به تنهایی؟؟؟؟

منظورم آزمایشگاه و کلینیک و مطب مشاوره و ........بود....

خودش به تنهایی...............

درامدشون چقدره ؟؟؟؟؟؟؟

آیا بازار کارش خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol:

  • 1 ماه بعد...
ارسال شده در

به نظرم رشته ی قابل توجهیه و چون توی جامعه پزشک ژنتیک کم داریم میتونین به موفقیت های زیادی دست پیدا کنید...

براتون آرزوی موفقیت دارم

من خودم هم به پزشکی علاقه ی زیادی دارم البته رشته های قلب و چشم (چشم رو بیشتر دوستش میدارم)

الانم دارم میخونم واسه پزشکی به امید خدا

:w16:

  • 3 ماه بعد...
ارسال شده در

مرسی علی اقا.انشالله یروزی دکتر خوبی بشید

×
×
  • اضافه کردن...