MELINI 1178 ارسال شده در 1 فروردین، 2014 با سلام به همه دکترای جوان.................. اگه ممکنه بحث رو شروع کنیم با دکترای ژنتیک پزشکی....... نمیدونم کسی اینجا هست که به این رشته علاقه داشته باشه یا نه.......... من خیلی به اطلاعات درباره این رشته احتیاج دارممممم.......... اینکه آیا خودش به تنهایی میتونه آزمایشگاه یا مطب یا کلینیک تاسیس کنه یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟ :icon_gol:مرسیییییییییییییییییییییییییییییی
Ali_LBoy 63 ارسال شده در 21 اردیبهشت، 2014 سلام من یه دکتر خیلی خیلی جوان هستم دیگه منم راه میدین یا برم بزرگ شم بیام ؟؟؟ باید بگم باز هم نه نمیتونه علم ژنتیک هنوز خیلی نوپا هستش و نمیشه به عنوان درمان یا این چیزها ازش استفاده کرد فعلا این جور رشته ها رشته های تحقیقی محسوب میشن یعنی بعد از تحصیل شما باید برید و تحقیق کنید و مقاله بنویسید و مطالبی جدیدتر در مورد این علم کشف کنید یعنی کشف کنید نه اینکه از کشفیاتش استفاده کنید که فکر کنم خیلی رشته ی هیجان انگیزی باشه
ارسال های توصیه شده