رفتن به مطلب

حاشیه ها بیداد می کند: «احتمال حذف آقایان خاص در دور اول؟!»


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

درحالیکه کمتر از 48 ساعت به آغاز دور دوم مسابقه علمی نو اندیشان باقی مانده است، زوج طلایی و رویایی کیوان و محمد مهدی روزهای خوبی را پشت سر نمی گذرانند!

 

یکی از نزدیکان تیم آقایان خاص که نخواست نامش فاش شود، از سفر غیر منتظره نیوترون به تبریز و همچنین مشکلات تحصیلی و شخصی کیوان خبر داد و گفت: «احتمال حذف این تیم حتی در دور اول مسابقات وجود دارد!»

 

برخی از کارشناسان و تحلیلگران سفر ناگهانی نیوترون را، ادامه ی موج اختلافات و اعتراض وی به کاپیتانی و نحوه ی طراحی سئوالات ذکر کرده اند! امری که همواره از سوی اعضای تیم آقایان خاص قویاً تکذیب می گردد.

 

باید منتظر ماند و دید تیمی که با خلق هیاهو، صرف هزینه های گزاف و حمایت های گسترده ی اعضای انجمن نو اندیشان آغاز به کار کرده بود، چگونه انتظارات کارشناسان و هواداران بیشمار خود را برآورده خواهد نمود!

ارسال شده در

حتما شرکت کنید نکنه کنار بکشیدا

 

ما می خواستیم با تیم شما گرم کنیم:ws44:

ارسال شده در
:ws28: سنگ بزرگ علامت نزدنه:ws28:
ارسال شده در

man az haminja elam mikonam in shaeyeat aslan vagiat nadarad va injaneb be Capitanie Keyvan aziz hamishe ehteram gozashtam. man be dalile moshkelate shakhsi madati be tabriz raftan va motmaenan be moghe rooye toshak hazer khaham shod.

ارسال شده در
be moghe rooye toshak hazer khaham shod

روی توشک خوش خواب دیگه؟؟:persiana__hahaha:

ارسال شده در

هادی مجدداً هدایت میشه به گوشه ی رینگ:persiana__hahaha:

ارسال شده در

وقتی بزرگ و سالار تیم (جناب نیوترون) انقد محکم و راسخ صحبت می کنه یعنی الفاتحه

 

یعنی :

 

یه خط و نشون حسابی؛ حتی از اون سر ایران/ وای به حال تیمها ؛اگه پام به برسه تهران!

 

:there: :there:

ارسال شده در

:flowerysmile:

ارسال شده در

میبینم که تیم منحل شد:persiana__hahaha:

ارسال شده در

خب كوجا بايد بريم بگيم "سولاخـــــــــــه"؟! 14k8gag.gif

×
×
  • اضافه کردن...