keyvan64 3123 ارسال شده در 10 آبان، 2011 درحالیکه کمتر از 48 ساعت به آغاز دور دوم مسابقه علمی نو اندیشان باقی مانده است، زوج طلایی و رویایی کیوان و محمد مهدی روزهای خوبی را پشت سر نمی گذرانند! یکی از نزدیکان تیم آقایان خاص که نخواست نامش فاش شود، از سفر غیر منتظره نیوترون به تبریز و همچنین مشکلات تحصیلی و شخصی کیوان خبر داد و گفت: «احتمال حذف این تیم حتی در دور اول مسابقات وجود دارد!» برخی از کارشناسان و تحلیلگران سفر ناگهانی نیوترون را، ادامه ی موج اختلافات و اعتراض وی به کاپیتانی و نحوه ی طراحی سئوالات ذکر کرده اند! امری که همواره از سوی اعضای تیم آقایان خاص قویاً تکذیب می گردد. باید منتظر ماند و دید تیمی که با خلق هیاهو، صرف هزینه های گزاف و حمایت های گسترده ی اعضای انجمن نو اندیشان آغاز به کار کرده بود، چگونه انتظارات کارشناسان و هواداران بیشمار خود را برآورده خواهد نمود!
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 10 آبان، 2011 حتما شرکت کنید نکنه کنار بکشیدا ما می خواستیم با تیم شما گرم کنیم
Neutron 60972 ارسال شده در 10 آبان، 2011 man az haminja elam mikonam in shaeyeat aslan vagiat nadarad va injaneb be Capitanie Keyvan aziz hamishe ehteram gozashtam. man be dalile moshkelate shakhsi madati be tabriz raftan va motmaenan be moghe rooye toshak hazer khaham shod.
goddess_s 16415 ارسال شده در 10 آبان، 2011 be moghe rooye toshak hazer khaham shod روی توشک خوش خواب دیگه؟؟:persiana__hahaha:
keyvan64 3123 ارسال شده در 10 آبان، 2011 وقتی بزرگ و سالار تیم (جناب نیوترون) انقد محکم و راسخ صحبت می کنه یعنی الفاتحه یعنی : یه خط و نشون حسابی؛ حتی از اون سر ایران/ وای به حال تیمها ؛اگه پام به برسه تهران! :there: :there:
ارسال های توصیه شده