رفتن به مطلب

از خودرو های سایپا و ایران خودرو کدام را بیشتر دوست دارید ؟؟


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

من پژو پارس دوست دارم smile.gif

fm64fxgkqds6p0qdvhm.gif

  • 2 سال بعد...
ارسال شده در

پژو 405 اونم 2000

 

یادش گرامی و روحش شاد:ws3:

ارسال شده در

البته برای 405 میشد 4مدل موتور انتخاب کرد(مشتریان کمپانی پژو رو عرض میکنم نه مشتریان ایران فرغون:ws3:)به غیر از موتورهای2000و1800دو موتور دیگه به نام های mi16وt16هم بودند که مدل T16آسفالت پاره میکرد:ws3::a030:

  • 2 هفته بعد...
ارسال شده در

کلا گروه پژو رو دوست دارم مخصوصا206

×
×
  • اضافه کردن...