رفتن به مطلب

من شیرازی نیستم، اما شیرازی ها رو دوست دارم


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

اسپمر بزرگ (ره):

من شیرازی نیستم، اما شیرازی ها رو دوست دارم:gnugghender:

  • 2 هفته بعد...
ارسال شده در

اما من شیرازیم و شیرازی ها را دوس دارم:ws28:

  • 6 ماه بعد...
ارسال شده در
:ws3:
  • 2 هفته بعد...
ارسال شده در

من چرا الان اینو دیدم ... ؟؟ :ws52:

چی شد که تا به حال متوجه این گروه نشدم ؟ ها ؟؟؟ :w000:

معرفی می کنم خودمو : بنده یعنی سپید اصالتاً شیرازی هستم ... :w16:

  • 2 ماه بعد...
ارسال شده در
:ws37:سلام. منم شیرازی نیستم ولی شیرازی ها رو دوست دارم.
  • 1 ماه بعد...
ارسال شده در

سلام منم شیرازی هستم :hapydancsmil:

  • 4 ماه بعد...
* v e n o o s * مهمان
ارسال شده در

سلام؛ منم شیرازی نیستم، اما شیرازی ها رو دوست میدارم، دوستای خوبی هستن :ws3:

  • 2 سال بعد...
ارسال شده در

سلام اینجا دیگه کجا بیده!!!!!!من هم شیرازیم..هم نیستم!!!:whistle:

ارسال شده در

  • :sad0:
     

ارسال شده در

من 50% شیرازیم و50% هم شیرازی نیستم.شیراز راکه شهر شعرو ادب میباشد را دوست دارم:icon_gol:

  • 4 هفته بعد...
ارسال شده در
:ws52:خبری نیست
×
×
  • اضافه کردن...