Mr. Specific 43573 ارسال شده در 10 شهریور، 2011 اسپمر بزرگ (ره): من شیرازی نیستم، اما شیرازی ها رو دوست دارم:gnugghender:
*sepid* 9772 ارسال شده در 7 فروردین، 2012 من چرا الان اینو دیدم ... ؟؟ چی شد که تا به حال متوجه این گروه نشدم ؟ ها ؟؟؟ معرفی می کنم خودمو : بنده یعنی سپید اصالتاً شیرازی هستم ...
* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 23 آذر، 2012 سلام؛ منم شیرازی نیستم، اما شیرازی ها رو دوست میدارم، دوستای خوبی هستن
mesee 55 ارسال شده در 20 خرداد، 2015 من 50% شیرازیم و50% هم شیرازی نیستم.شیراز راکه شهر شعرو ادب میباشد را دوست دارم
ارسال های توصیه شده