قاصدکــــــــ 20162 ارسال شده در 20 تیر، 2011 به نام خدا و به نام انسان با سلام خدمت يكايك دوستان و اعضاي گرامي سايت هدفمون از تشكيل و گرد اومدن در اين گروه توجه بيشتر به سلامت حقيقي جسم و به طبع روح و جانمون هست . اميدوارم گروه خوب مفيد و آموزنده اي باشه و بتونيم در كنار هم از علم و دانش تجربيات هم در اين زمينه استفاده كنيم . :flowerysmile:
ارسال های توصیه شده