پژمان مهرپویا 1121 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 آبان، ۱۳۸۹ :banel_smiley_52:نمی دونم از کجا شروع کنم با دانلود یک کتاب کار رو شروع کنم فکر کنم بد نباشه برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام لینک به دیدگاه
پژمان مهرپویا 1121 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 آبان، ۱۳۸۹ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام به نام خداوند طراح . خیلی از مردم وقتی با 3D Studio Max کار می کنند با مشکلات زیادی مواجه می شوند و در کل با بسته شدن ناگهانی برنامه بی نتیجه می مانند . زیرا بسیاری پالیگان ، نور ، رنگ در صحنه قرار داده شده بود . بسیاری از مردم با این مشکل برخورد کرده اند و می دانند من در مورد چه صحبت می کنم . بنابراین می خواهم به آنها راههایی معرفی کنم تا از برنامه 3DSMax طوری استفاده کنند تا این برنامه بالاترین بازده را داشته باشد . لینک به دیدگاه
پژمان مهرپویا 1121 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 آبان، ۱۳۸۹ بخش اول ( صحنه ها ) (viewports) در این بخش می خواهم راههایی را معرفی کنم تا نماهای 3DSMax سریعتر و با بازده بیشتر عمل کنند . اجازه دهید از خود نماها شروع کنم ، احتمالاً آسیب پذیر ترین بخش که باعث از کار افتادن برنامه می شود همین نماها هستند . خیلی از مردم سوال می پرسند چرا نمیتوانیم کار کنیم , جواب آنها خیلی ساده است ، زیرا آنها بسیاری meshsmooth یا turbosmooth از ابزارهای ویرایش به مدلهای خود اضافه کرده اند و اینکه آنها برای دیدن تأثیر این ابزار یک راه را جلوی روی خود می بینند و آن اینکه مقدار تأکیدات آنها را زیاد کنند . راه دیگری برای آنها نیز می باشد . لینک به دیدگاه
پژمان مهرپویا 1121 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 آبان، ۱۳۸۹ وقتی شما یک بخش فرعی ( ابزار ) از مجموعه ابزار (modifier list) به مدل خود اضافه می کنید ، آن بخش فقط با یک تکرار به شما نشان داده می شود ( مثلاً مقدار turbosmooth با مقدار یک در صحنه قرار داده می شود ) برای کارایی بهتر فقط کافی است مقدار آن را به صفر برگردانید و مقدار تأکید در رندر (render iteration = render ite) آن را به یک یا 2 و یا حتی بالاتر تغییر دهید ، با این کار در صحنه مدل شما تغییر نمی کند و فقط در زمان رندر گیری این ابزار عمل می کند . لینک به دیدگاه
پژمان مهرپویا 1121 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 آبان، ۱۳۸۹ بخش دوم ( سیستم رندر ) در این بخش می خواهم راههایی را به شما نشان دهم تا متدهای سیستم رندرگیری سریعتر و با بازدهی بیشتری عمل کنند . برای شروع اگر شما صحنه ای با تنظیمات رندر عالی دارید و شما می خواهید آن تنظیمات را نگه دارید ( و شما دوست ندارید که این تنظیمات را هر دفعه به تکرار وارد کنید ) ، نیاز دارید که این تنظیمات را ذخیره کنید و داخل فایل مخصوص آن به نام تنظیمات از پیش تعیین شده قرار دهید . این امکان با زدن کلید f10 وجود دارد ، کلید را بزنید ، توجه کنید چقدر اطلاعات را می توانید ذخیره کنید . لینک به دیدگاه
پژمان مهرپویا 1121 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 آبان، ۱۳۸۹ راه حل سریع : وقتی شما در حال رندرگیری تست می باشید ، تمام نورهای صحنه را حذف کنید مگر آنهایی که وجودشان ضروری است . نورها حجم زیادی از محاسبات را هنگام رندرگیری به خود اختصاص می دهند . برداشتن آنها از صحنه معمولاً زمان رندرگیری من را نصف می کند . لینک به دیدگاه
پژمان مهرپویا 1121 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 آبان، ۱۳۸۹ همه خوابند کسی نیست منو همراهی کنه داره خوابم میگیره لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده