رفتن به مطلب

مروری بر خاطرات ( قدیمیای حاضر بیان حاضری بزنیم بگید الان در چه حالین؟؟؟ )


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

داغون 😩 

منتظر 

امیدوار 

 

ارسال شده در
در ۱۳۹۷/۷/۱۳ در 19:14، M.P.E.B گفته است:

از سال ۸۸ اینجام ، از مهاجران باشگاه مهندسان میباشم ، یه قدیمیم ک خیلیا نمیشناسن، خیلیا هم خیلی میشناسن.

مثلن همین اسی یکی از همونایی بود ک با کل کل باهاش اشنا شدم، ولی واقعن براش احترام و ارزش قائلم ، اقا جاوید سلامشو خیلی برسونین

 

قدیم سر چه موضوعاتی کل کل میکردید؟

یادم نمیاد 😄 برای خودم هم جای سئوال است که اون انرژی زیادی که اون زمان گذاشتم در عمل چه خروجی هایی روی افکار دیگران داشت. ناگهان طوری همه چیز قطع شد که نتیجه کار رو ندیدیم ...

  • Like 1
ارسال شده در
در ۱۳۹۷/۵/۵ در 22:06، mehdi19 گفته است:

سلام

کسی از اسی خبر نداره؟ خیلی دوست دارم بدونم الان چکار میکنه. ولی عجیب پیگیر بحثای اسی بودم تو مهندسان و بعدم ک کوچ کرد اینجا و منم پشبندش اومدم

حدود ۱۵ سال پیش یک تاپیک داشتم با این عنوان:

ایران ۱۴۰۴ ژاپن اسلامی یا کره شمالی اسلامی؟

با یکسری استدلال گفته بودم که همه چیز برای کره شمالی شدن محیاست و حرکت سیستم به آن سمت است. ولی اونزمان اکثریت مخالف بودند و می‌گفتند نگاه بدبینانه ای است و مردم ایران، مردم کره شمالی نیستن. غافل از اینکه از دست مردم عادی واقعا کار خاصی بر نمیاد اگر نخبگان موجود در قدرت خودشان را بفروشند و یک اقلیت همیشه در صحنه منش تمامیت خواهی را کنار نگذارد.

حالا که سال ۱۴۰۴ را تمام کردیم با قطعی کامل اینترنت نه امکان ادامه پژوهش هست نه شغل و نه حتی نوشتین تحلیل در شبکه های اجتماعی!

اسی امروز یک شهروند کره شمالی است. پشیمان از مهاجرت نکردن و ماندن به خاطر اندک امید به ساخت سرزمینی که خیلی‌ها آن را برای مقاصد خود گروگان گرفته اند و چیزی از رواداری نمی فهمند.

  • Like 5
ارسال شده در
2 ساعت قبل، Essi Stanley گفته است:

 

قدیم سر چه موضوعاتی کل کل میکردید؟

یادم نمیاد 😄 برای خودم هم جای سئوال است که اون انرژی زیادی که اون زمان گذاشتم در عمل چه خروجی هایی روی افکار دیگران داشت. ناگهان طوری همه چیز قطع شد که نتیجه کار رو ندیدیم ...

باورت میشه منم یادم نمیاد😅😅

 فقط یادمه طرفدارت بودم😁

فکر میکردم مهاجرت کردی 

  • Like 1
  • Haha 1
ارسال شده در

سلام  یادش به خیر 31 سال پیش اینترنت تو اروپا هنوز نبود TTY کار میکردیم بعد دنبال یک شماره تلفن ثابت میگشتیم که روی ان تلفن ثابت یک نفر   یک سرور FTP راه انداخته بود با یک سری فایل که میشد دانلود کرد   بازی برنامه . چقدر خوشحال بودیم . مانیتور ها هنوز گرافیک نبودن  ویندوز هنوز در نیامده بود.صفحه سیاه و سفید یا سیاه و سبز. با SINCLAIR Z80 شروع کردم ORIC ATMOS و IBM PC G هارد دیسک روش  آپشن بود و اندازه دو تا آجر هیکل داشت . پولشم هم که دوران دانشجویی نداشتیم . هی دیسکت بزار هی دیسکت در بیار.وقتی اینترنت آمد  آدرس ایمیل دادن ولی نمیشد ادرس را خودمون انتخاب کنیم. ادرس ایمیل یک شماره دراز بود مال اولین PROVIDER توی اروپا که یک شرکت آلمانی به اسم COM3 بود.  

  • Like 3
ارسال شده در

چقدر یادش بخیره ! من اون موقع ها فضای مجازی رو ب واقعی ترجیح میدادم ، واقعا چقدر بی فکر بودم ، اگر ی دوست کاملا صادق و وفادار داشتم خیلی خوب بود .لااقل اینقدر احساس تنهایی نمیکردم:( 

خوشبختانه گذشت زمان چهره واقعی آدم ها رو برملا میکنه و این موضوع خیلی خوبه 

امیدوارم هر چه زودتر به آرامش و امنیت و ...  برگردیم 

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...