Mohammad Aref 120452 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 خرداد، ۱۳۹۷ تحقیق کلاسی مراکز تجاری در شهر (مطالعه موردی بازار بزرگ اسلامشهر) برای درس انسان شناسی شهری دکتر فکوهی در سال 89-88 توسط شهره شکوهی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران تهیه شد که فایل Word اون رو از لینک زیر می تونید دانلود کنید. فهرست مطالب : I. بخش اول : چكيده مقدمه طرح مسئله بررسي ادبيات موضوع ارائه پرسش هاي تحقيق جامعه ( مركز) مورد مطالعه روش شناسي و سطوح مطالعه اهميت موضوع تحقيق مشكلات تحقيق II . بخش دوم يافته هاي تحقيق : مورفولوژي ، كاركردها و روابط حوزه هاي دروني و بيروني پاساژ بازار بزرگ مركزي اسلامشهر و : - سيستم هاي نظارتي – ارتباطي - قشربندي مردم - سيستم حمل و نقل - كاركرد هاي تفريحي بيروني - بانك ها تحليل عام فرايندهاي فضايي محل جايگاه فيزيكي بازار امكانات پاساژ ميزان موقيت پاساژ ارزيابي سيستم امنيتي – كنترلي پاساژ و روند تغييرات آن آزمون وضعيت امنيت پاساژ در شب چهارشنبه سوري تيپولوژي و تحليل كالبدي كنشگران و روابط آن ها آسيب شناسي پاساژ - هزنيه ي شارژ - غرفه هاي خالي درون پاساژ فاصله ي پاساژ از تيپ ايده آل يك مركز تجاري آينده ي بازار بزرگ مركزي اسلامشهر بررسي مكانيسم هاي بازسازی سيستم هاي اقتصادي – اجتماعي گذشته (روابط نسلي ومناسبات اجتماعي ) تحليل فضايي محل تحليل زماني – نشانه اي محل : - زمان نورماتيو وهنجارمند پاساژ - زمان سيستم نشانه شناسي بازار - نشانه هاي نورماتيو ومستقيم پاساژ تحليل فرهنگي محل : - فرهنگ حضور در پاساژ - فرهنگ غالب و خرده فرهنگ ها نتيجه گيري منابع و مآخذ متن پياده شده ي مصاحبه ها دانلود پروژه لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده