رفتن به مطلب

اختلاف فاحش رای‌های رونالدو و مسی


ارسال های توصیه شده

یک سال پس از اینکه رونالدو موفق شد بار دیگر عنوان د بست فیفا را از آن خود کند، او این بار با اختلاف بیشتری مسی را شکست داد.

به گزارش “ورزش سه”، رونالدو توانست ۴۳٫۱۶ درصد از آرا را که متشکل از رای بازیکنان، مربیان، خبرنگاران و هواداران از سرتاسر جهان است به خود اختصاص دهد و مسی، ۱۹٫۲۵ درصد و نیمار ۶٫۹۷ درصد آرا را به خود اختصاص دادند. سال گذشته، اختلاف این دو بسیار کمتر از امسال بود.

 

 

01249243.jpg

 

 

در حقیقت، رونالدو ۳۴٫۵۴ درصد آرا را به خود اختصاص داده بود و مسی توانسته بود ۲۶٫۴۲ درصد آرا را اخذ کند. طبق رای متخصصین فوتبال، امسال رونالدو اختلاف بیشتری نسبت به سال گذشته با رقیب اصلی اش داشته است.

 

01249246.jpg

 

 

همچنین زیدان که برنده عنوان بهترین مربی سال شد، اختلاف بیشتری با نفر دوم یعنی آنتونیو کونته نسبت به اختلاف رونالدو و مسی دارد. در حقیقت، سرمربی فرانسوی ۴۶٫۲۲ درصد آرا را کبس کرده و نفر دوم که کونته است، ۱۱٫۶۲ درصد آرا را به دست آورده و آلگری، ۸٫۷۸ درصد آرا را اخذ کرده است.

 

در بین گلر‌ها اما اختلاف بسیار کم بود. بوفون با ۴۲٫۲۲ درصد آرا اول شد و کیلور ناواس با ۳۲٫۳۲ درصد آرا، به رتبه دوم رسید. نویر نیز با ۱۰٫۱۰ درصد آرا سوم شد.

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...