رفتن به مطلب

کُری خوانی مجازی علی اکبری و کینگ دو قهرمان mma


ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
جدال مجازی علی اکبری و کینگ دو قهرمان MMA[/h]

[h=2]کُری خوانی علی اکبری و حریف آمریکایی اش پیش از مسابقات ژاپن به فضای مجازی کشیده شد.[/h]

6394878_537.jpgبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر علی اکبری نایب قهرمان رشته هنرهای رزمی ترکیبی موسوم به MMA در سوم مرداد ماه جاری برای شرکت در مسابقات رایزین 2017 در مقابل تایلر کینگ از چهره های شاخص این ورزش رزمی از کشور آمریکا به یکدیگر مبارزه خواهند کرد. با توجه به سابقه 12 برد این حریف آمریکایی در مسابقات، تایلر می تواند حریف قوی و جدی برای علی اکبری باشد هرچند این مبارز آمریکایی در آخرین مبارزه اش در با ضربات مشت شکست خورد و این نقطه ضعف مبارزه تایلر است.

مربیان علی اکبری نیز با آگاهی کامل از این موضوع تلاش دارند تا تحت نظر مربی بوکس ایران تمرینات علی اکبری مبارزه ایرانی را بیشتر بر روی نقطه ضعف حریفش متمرکز کنند.

علی اکبری و تایلر همیشه برای همدیگر حریف قوی بوده اند و در اصطلاح با یکدیگر کُری خوانی دارند، این کُری خوانی ها این بار به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به خود گرفته و به طوری که تایلر کینگ در صفحه اینتساگرامش با انتشار عکسی از خود و علی اکبری و همچنین گودزیلا خطاب کردن حریف ایرانی نوشته است: "گودزیلا هیچ کاری نمی‌تواند در مقابل من بکند. مبارزه یک‌طرفه خواهد بود و نمی‌گذارم علی اکبری نفس بکشد." امیر علی اکبری نیز با انتشار همان عکس در صفحه

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
خود پاسخ تایلر را اینگونه داده است: "می‌دانم که آرزویت این است که من را ببینی اما آرزویت را به کابوس تبدیل خواهم کرد." وی همچنین در پایان پیام خود گفته است: " 8 مرداد بازی با حريف آمريكايی و التماس دعا از همه شما عزيزان، يا حيدر". این دوکری شدیدی نیز با یکدیگر دارند. تایلر در توییتر خود خطاب به علی‌اکبری نوشته "گودزیلا هیچ کاری نمی‌تواند در مقابل من بکند. مبارزه یک‌طرفه خواهد بود و نمی‌گذارم علی اکبری نفس بکشد." لازم به ذکر است مبارزه علی اکبری و تایلر در کشور ژاپن برگزار خواهد شد.

6394879_824.png

6394880_590.png

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...