رفتن به مطلب

مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه..ایران-چین


saba mn

ارسال های توصیه شده

[TABLE]

[TR]

[TD=class: text-left][/TD]

[TD=class: text-center sm-padding text-nowrap league-table--match-result][/TD]

[TD=class: text-right][/TD]

[TD=class: text-left matchtime][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

به گزارش وب سایت برنامه نود، سال ۹۶ به بهترین شکل ممکن برای ایران شروع شد. ایران در دوحه قطر را برد، کره جنوبی و ازبکستان هم شکست خوردند؛ از این بهتر نمی شد. نتایج سوم فروردین به گونه ای رقم خورد که ایران از کره جنوبی و ازبکستان جدا شد و حالا با یک برد خانگی مقابل چین صعود راحتش به جام جهانی را تضمین می کند.

حالا نوبت بردن چین و مارچلو لیپی است. ایران سه شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان چین است. چین پس از شروع ضعیفش در این رقابتها دست به دامن مارچلو لیپی شد و با گران ترین قرارداد تاریخ، قهرمان جام جهانی ۲۰۰۶ را به پکن آورد. چین با لیپی جان گرفته و با شکست دادن کره‌جنوبی نشان داد که برای رسیدن به حداقل رده سوم نقشه کشیده است. چین به فکر جمع کردن امتیاز از همه بازیهاست و به گفته لیپی به بردن ایران هم فکر می کند. چین با تیم سوم جدول چهار امتیاز فاصله دارد و به همین دلیل سرشار از انگیزه است. در آنسوی میدان یوزهای بی رحم ایران قرار دارند. کارلوس کی روش در دوحه ثابت کرد ورای حواشی کارش را به خوبی بلد است. بازی سه شنبه تقابل دو سرمربی بزرگ فوتبال جهان است. کی روش نشان داده استاد بازی گرفتن از مهره هایش است. چه کسی فکر می کرد او در دوحه به گلزن برتر لیگ هلند بازی ندهد؟ او این بار هم سورپرایزهایی خواهد داشت. کی روش سه شنبه هم تنها به برد فکر می کند. ایران تیمی که گل زدن به آن به آرزوی آسیایی‌ها تبدیل شده است می خواهد اولین تیمی باشد که راهی روسیه می شود. بدون تردید برد در این بازی همه را از صعود ایران مطمئن می کند. اگر ایران این بازی را ببرد دیگر تنها در سه بازی باقیمانده شاید تنها به یک برد برابر سوریه نیاز داشته باشد. ایران در دومین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی میهمان چین بود که بازی صفر-صفر شد. ماموریت دشوار لیپی jjjj.jpg سرمایه‌گذاری نجومی چین در فوتبال همه را انگشت به دهان کرده است، اما این تیم مسابقات را بسیار ضعیف شروع کرد و از چهار بازی اول فقط یک امتیاز گرفت. این نتایج ناامید کننده موجب شد تا "گائو هونگ بو" ۵۰ ساله اخراج شود. چینی ها لیپی را استخدام کردند با قراردادی که گفته می شود سالیانه حدود ۲۵ میلیون دلار ارزش دارد؛ گران ترین مربی ملی تاریخ. لیپی با تساوی با قطر شروع کرد و سوم فروردین کره جنوبی را شکست داد به همین دلیل نباید به فاصله ۹ امتیازی دو تیم در جدول توجه کرد. ایران همیشه چین را در تهران در هم کوبیده و این بار هم نمی خواهد به این تیم رحم کند. جدول رده بندی: ایران: اول، چین: پنجم 600x341xjadval2.jpg.pagespeed.ic.EhFS6vW25x.jpgدیگر بازی های گروه: کره جنوبی-سوریه، ازبکستان-قطر. نتیجه بازی رفت: چین صفر-ایران صفر 600x368x12.jpg.pagespeed.ic.BGPSjvYZuJ.jpgنتایج قبلی: ایران: ایران ۲- قطر صفر، چین صفر- ایران صفر، ازبکستان صفر- ایران یک، ایران یک- کره جنوبی صفر، سوریه صفر- ایران صفر، قطر صفر- ایران یک. چین: کره جنوبی ۳- چین ۲، چین صفر- ایران صفر، چین صفر- سوریه یک، ازبکستان۲- چین صفر، چین صفر- قطر صفر. چین یک- کره جنوبی یک. جایگاه در رده بندی فیفا: ایران: ۳۳ / چین:۸۶. آمار ویژه: a.jpg آخرین برد چین برابر ایران به سال ۱۳۸۸ برمی‌گردد که در یک بازی دوستانه در خانه یک-صفر برنده شد. مرتضی پورعلی گنجی تنها ملی پوش ایران است که سابقه بازی در باشگاههای چین را دارد. چین تا به حال پنج بار در ورزشگاه آزادی به میدان رفته که هر پنج بازی را سنگین باخته است. ایران تنها تیمی است که گلی دریافت نکرده است. این بازی، دومین بازی ایران با هدایت کارلوس کی‌روش مقابل چین است. سابقه تقابل دو تیم: [TABLE]

[TR]

[TD] بازی

[/TD]

[TD] برد ایران

[/TD]

[TD] مساوی

[/TD]

[TD] برد چین

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] ۲۴

[/TD]

[TD] ۱۲

[/TD]

[TD] ۷

[/TD]

[TD] ۵

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

داور: محمدتقی از سنگاپور

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...