رفتن به مطلب

غذای من دراوری!


ارسال های توصیه شده

سلام

بعضی مواقع پیش می آید جتما برای شما هم پیش آمده:w16:غذا ندارید،نداریم یا..... اونوقت است که به فکرمون میزنه یه چیزی ابتکاری برای شکم جان درست کنیم:JC_thinking: حداقل من که اینجوریم (البته جدیدا کم شده نمیدونم چرا همش یاد شماره تلفن تهیه غذا یاساندویچی میافتم:texc5lhcbtrocnmvtp8)

بگذریم می خوایم ابتکارغذایمون رااشتراک بزاریم البته نه اونای که تکتاب ومعمول هست بلکه من دراوری !:biggrin:

لینک به دیدگاه

همین چندروز پیش بود ناهارکه خوردم دیدم نمیشه هرچی فکر میکنم سیرنشدم توخونه هم تازه سبزی خردکرده بودن منم این جعفری باگشنیزخوردشده روریختم توکاسه ماست شروع کردم به خوردن عجب چیزشد(نمی دونم من گشنم بود یا خشمزه بود ولی نه واقعا خوشمزه بد:w16:

لینک به دیدگاه

سیب زمینی سرخ کنید خیلی کم زردچوبه بزنید بعد توی همون ماهیتابه که سیزمینی سرخ شده تخم مرغ بشکنید روی سیب زمینی ...زرشک تازه روش بریزید و یک مقدار پنیر پیتزا روش بریزید زمانی که پنیر آب شد از روی گاز بردارید و میل کنید...من تست کردم بسیار خوشمزس

لینک به دیدگاه

نان خشک یزدی را می ریزیم تو قابلمه+ پیازهم توش رنده میکنیم+پنیر ایناروخوب باگوشت کوب میکوبیم البته یک مقداری هم آب می خواد چی می شه به به به

لینک به دیدگاه

یک ایده برای ته دیگه با سیب زمینی--- این دفعه برای ته دیگ ماکارانی سیب زمینیو رنده کنید یکمی زردچوبه و زعفرون بزنید بعد بریزید کف قابلمه و روش ماکارانی بیایید .... خیلی خوبه! :icon_redface:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...