رفتن به مطلب

نقل و انتقالات والیبال در فصل جدید لیگ 95


*mini*

ارسال های توصیه شده

با اتمام مسابقات ملی و ورود به فصل پاییز بارِ دیگر شاهد رقابت های لیگ برتر والیبال خواهیم بود.اما لیگ امسال مثل سال پیش با نقل و انتقالاتی همراه بوده اما نه به گستردگی سال پیش!!

 

تیم پیکان تهران با مربیگری پیمان اکبری و رضا مومنی مقدم امسال دو دریافت کننده اصلی خود یعنی مجتبی میرزاجانپور و فرهاد قائمی رو از دست داده و از کمکپوریا یلی و فرهاد نظری افشار در فصل جدید استفاده خواهد کرد.همچنین با رفتن والریو ورمیلیو پاسور ایتالیایی این تیم به تیم باشگاهی کشورش، پیکان در فصل جدید از کمک پاسور اول شایسته تیم ملی کشورمان ، سعید معروف بهره خواهد برد.سعید معروف که در فصل پیش در تیم شهرداری اورمیه بازی می کرد امسال با عقد بالاترین قراردادنسبت به سایر بازیکنان به تیم پیکان تهران پیوست.

 

تیم شهرداری اورمیه در لیگ امسال با تعییرات زیادی پا به میدان لیگ برتر میگذارد.این تیم با به خدمت گرفتن پدر و پسری ایتالیایی توانسته دگرگونی در کادر فنی و همچنین بازیکنان این تیم ایجاد کند.با رفتن سعید معروف از اورمیه جایگاه پاسوری را دراگان تراویسای ایتالیایی تصاحب کرد . در حالی که پدرش یوبومیر تراویسا سرمربی گری تیم را بر عهده دارد.این تیم با از دست دادن میلاد عبادی پور، دیگر دریافت کننده ملی اش، بابه کار گرفتن مجتبی میرزاجانپور و رحمان داوودی توانسته خط دریافت خود را تکمیل کند.همچنین اولی پکا اویانسیپوو ، پشت خط زن فنلاندی که به داشتن سرویس های مرگبــار مشهور است نیز، به جمع بازیکنان جدیدالورود این تیم پیوسته است.

 

تیم بانک سرمایه، که فصل پیش اولین حضورش در لیگ را با قهرمانی به پایان رساند، با داشتن تعداد قابل توجهی از ملی پوشان باز هم خواهان ستارگان بیشتری در تیم خود است.این تیم با مربی گری مصطفی کارخانه ، سرمربی نام آشنای کشورمان، با داشتن ستارگانی همچون سید محمد موسوی،عادل غلامی، مهدی مهدوی، فرهاد ظریف و... توانست برای خط دریافت خود نظر فرهاد قائمی و میلاد عبادی پور را برای این فصل لیگ جلب کند.در حال حاضر تیم بانک سرمایه یکی از پر ستاره ترین تیم های شرکت کننده در لیگ است.

 

تیم هاوش گنبد ، که با رایزنیهای بسیاری قصد به خدمت گرفتن بازیکنان بومی ملی پوش خود از جمله اسماعیل مسافر، رسول آقچه لی ، فرهاد قائمی ، میکائیل تاجر و ادریس دانشفر را داشت ، تنها قادر به جذب میکاییل تاجر شد آن هم در حالی که تاجر چند ماه پیش با عقد قراردادی به تیم هالک بانک ترکیه پیوسته بود اما به دلیل نبود امنیت ،فسخ قرارداد و پیوستن به تیم بومی اش را به ماندن در ترکیه ترجیح داد.

 

تیم کاله آمل با سرمربی گری بهروز عطایی نیز،با داشتن جوانانی چون رسول آقچه لی اسماعیل مسافر اسماعیل طالبی و علی رمضانی با جوانگرایی پا به عرصه مسابقات لیگ داخلی گذاشته.

 

تیم جوان و با انگیزه ی پارسه تهران، با سرمربی گری دکتر فرهاد نفرزاده که اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه میکند، پیش از این، با همین ترکیب با نام تیم نظامیان نیروهای مصلح ایران در جام جهانی نظامیان جهان (cism) شرکت کرده بود که حدود یک ماه و نیم پیش ،موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای این رقابت ها شد.علی حسین، لیبروی پیشین تیم پیکان تهران که در فصل پیش با حضور چشمگیر سیامک مرندی دیگر ملی پوش کشورمان جایی در تیم پیدا نکرد، پس از یک سال استراحت اجباری! با تیم پارسه تهران قرارداد بست.همچنین پوریا فیاضی ، که دو سال پیش در طی بازی های لیگ برتر دچار مصدومیت شدید در ناحیه زانو شده بود، امسال با انگیزه تر از همیشه با این تیم به رقابت با سایر تیم ها خواهد پرداخت.

 

تیم شهرداری تبریز نیز ، با به کار گیری دوباره ی علیرضا بهبودی، پاسور تیم ملی ب کشورمان که در رقابت های جام کنفدراسیون آسیا موفق به کسب عنوان ارزشمند ترین بازیکن و همچنین کسب مقام قهرمانی این رقایت ها شده بود ، بار دیگر برای رویایی با رقیبان پا به میدان گذاشته است.علیرضا بهبودی که مسن ترین بازیکن ملی پوش به حساب می آید در پایان رقابت های والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا برای همیشه با بازی های ملی خداحافظی کرد.

 

تیم عمران و شهرسازی ساری ، دیگر تیم شمالی لیگ امسال است که با به خدمت گرفتن ادریس دانشفر جوان خوش قدو بالای گنبدی مُهر حضور در لیگ را به دست آورده است.

 

تیم سایپا نیز با مربیگری مسعود آرمات دیگر تیم پایتخت نشین است که با داشتن سامان فائزی،سعید شیرودی،مجتبی شبان، رضا قرا، محمد طاهر وادی و... بار دیگر در فصل جدید جدال خودروسازان را پبش میکشد

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...