رفتن به مطلب

تکمیل فاجعه کشتی فرنگی؛ قاسم رضایی و باخت امید نوروزی


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=2]تکمیل فاجعه کشتی فرنگی؛ قاسم رضایی هم با بهترین قرعه باخت[/h] aed6f1b33be62e1d43a6ba1d4612a554_240_150_cropCenter.jpg


سایت رسمی برنامه نود - نماینده ۹۸ کیلوگرم ایران با شکست برابر حریف کوبایی از رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات المپیک ریو بازماند. به گزارش سایت نود، قاسم رضایی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کشتی وزن ۹۸ کیلوگرم المپیک ریو به مصاف دانیل کابررا نماینده کوبا رفت و با شکست از صعود به نیمه نهایی بازماند. قهرمان المپیک ۲۰۱۰ لندن این کشتی را با نتیجه چهار بر صفر به حریف خود واگذار کرد. رضایی در اولین دیدار خود در المپیک ریو نماینده ونزوئلا را هشت - صفر شکست داده بود. با توجه به پیروزی کشتی‌گیر کوبایی در مرحله نیمه‌نهایی مقابل حریف سوئدی و فینالیست شدن وی، قاسم رضایی به گروه شانس مجدد رفت تا شانس مبارزه رای کسب مدال برنز را پیدا کند.

رضایی در این مرحله در نخستین دیدارش با دی ژیائو از چین مبارزه خواهد کرد که در صورت پیروزی در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز به مصاف استفان شوئن از سوئد خواهد رفت.

امید نوروزی و قاسم رضایی آخرین نمایندگان تیم ملی کشتی فرنگی ایران در المپیک ریو بودند که هر دو در مسابقات روز پایانی با شکست از رسیدن به مراحل پایانی و فینال بازماندند.

لینک به دیدگاه

[h=2]باخت امید نوروزی با داوری عجیب؛ قهرمان المپیک حذف شد[/h] e7403dd69bd2fbffbc57610f37601647_240_150_cropCenter.jpg سایت رسمی برنامه نود - نماینده ۶۶ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران، با شکست مقابل نماینده گرجستان شانس از رقابت های المپیک ریو کنار رفت. به گزارش سایت نود، امید نوروزی نماینده ۶۶ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات المپیک ریو به مصاف بولکوادزه نماینده گرجستان رفت و با شکست از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند. نوروزی و حریفش در وقت اول این کشتی امتیازی نگرفتند و مساوی به وقت استراحت رفتند. در وقت دوم داور ابتدا یک اخطار به نوروزی و یک امتیاز به بولکوادزه داد. در ادامه و در حالی که نوروزی حمله می کرد داور مغول بازی در کمال تعجب اخطار دوم به نوروزی و امتیاز دیگری را به حریف گرجستانی داد تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد و قهرمان ایرانی المپیک از رسیدن به مراحل پایانی بازبماند. وی در اولین دیدار خود دو - یک نماینده ونزوئلا را برده بود. کشتی‌گیر گرجستانی در مرحله بعد مقابل نماینده صربستان شکست خورد و به این ترتیب نوروزی شانس حضور در گروه بازنده ها و کسب مدال برنز را هم از دست داد و با المپیک ریو خداحافظی کرد. ۳۹۰۴۶

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...