رفتن به مطلب

آدیداس از زباله‌های اقیانوس کتانی ساخت!


ارسال های توصیه شده

[h=1]آدیداس از زباله‌های اقیانوس کتانی ساخت![/h] شرکت آدیداس با همکاری شرکت Parley به افتخار روز جهانی اقیانوس‌ها، کتانی جدید خود را با استفاده از پلاستیک‌های جمع آوری شده از اقیانوس ها تولید کرد.

57314362.jpg به گزارش ایسنا به نقل ازانگجت ‎، این کتانی پیاده روی کهx Parley نام دارد، از زباله های بازیافتی اقیانوس‌ها ساخته شده و با وجود اینکه از مواد غیر معمول ساخته شده، کفشی راحت با ظاهری زیبا است.

در حال حاضر x Parley به صورت محدود تولید شده و این شرکت می‌گوید که قصد دارد تا با استفاده از زباله‌های اقیانوسها و تبدیل آن به الیاف نخی، محصولات دیگری را نیز تولید کند.

تا آن زمان، فقط 50 جفت از این کفش جدید شرکت آدیداس تولید خواهد شد.

57314358.jpg

شرکت آدیداس سال گذشته نیز از نمونه اولیه یک کفش ورزشی که با فناوری چاپ سه بعدی و با استفاده از زباله‌های بازیافتی اقیانوس‌ها ساخته شده بود، رونمایی کرد.

این شرکت برای علاقمندان به دریافت این کفش، مسابقه‌ای را طراحی کرده تا کاربران از طریق آپلود فیلم در اینستاگرام درباره برنامه‌ریزی‌هایشان در مورد جمع آوری پلاستیک‌های اقیانوسها صحبت کرده و برنده یک جفت از این کفش ورزشی شوند.

57314359.jpg

انتهای پیام

57314360.jpg

57314357.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...