رفتن به مطلب

انتخاب همسر را به گوشهايتان بسپاريد!


ارسال های توصیه شده

نتايج تحقيقات دانشمندان آمريكايي نشان مي دهد كه زنان با برخورداري از يك توانايي شگفت انگيز مي توانند تنها با گوش دادن به صداي مرد تشخيص دهند كه تا چه حد مي تواند همسر مناسبي باشد.

محققان دانشگاه كاليفرنيا كشف كردند كه زنان توانايي شگفت انگيزي دارند كه به آنها كمك مي كند تنها با گوش دادن به صداي يك مرد، ايده آل بودن وي را براي شروع يك زندگي مشترك شناسايي كنند.

اين محققان دريافتند كه زنان تنها با گوش دادن به صداي ضبط شده مردان حتي اگر به زبان ديگري صحبت كرده باشند مي توانند پي به قدرت بدني مردان و اينكه تا چه حد در زندگي محكم هستند ببرند.

اين دانشمندان به منظور دستيابي به اين نتايج، صداي مردان مختلف را از قبايل بوليوايي تا چوپانان آند و دانشجويان رومانيايي و آمريكايي ضبط كردند. در اين آزمايش از تمام اين مردان خواسته شد كه يك جمله واحد را با يك لحن عادي بيان كنند.

سپس نيروي فيزيكي اين مردان برپايه فشار دست، دور قفسه سينه و عضلات بازو اندازه گيري شد.

براساس گزارش تايمز، در ادامه گروهي از زنان صداي ضبط شده اين مردان را گوش دادند و تنها با شنيدن حداقل دو كلمه از لحني كه كلمات با آنها ادا شده است به نيروي بدني مرد پي بردند. اين ارزيابي با اطلاعات جمع آوري شده در خصوص نيروي بدني مردان منبطق بود.

لينک خبر:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

منبع خبر: هموطن سلام

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...