Mohammad Aref 120452 اشتراک گذاری ارسال شده در 31 فروردین، ۱۳۹۵ پروژه بررسی نقش خریدهای الکترونیکی (E-Shopping) در کاهش تقاضای سفر در شهر تهران و ارائه راهکارهای توسعه آن توسط مهدی حسن زاده اصفهانی، سیما مرادی و هادی اعتصام با نظارت علمی امیر روحی و مهرداد کریمی مشاور تحت عنوان گزارش 213 مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در شهریور 1392 تهیه شد که فایل PDF اون رو از لینک زیر می تونید دانلود کنید. فهرست مطالب: مقدمه تجارت الکترونیک انواع تجارت الکترونیک خرید الکترونیک مزایای خرید الکترونیک جایگاه ایران در خدمات الکترونیک آمار کاربران اینترنتی در ایران گسترش خرید الکترونیک در دنیا توسعه تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی در اسناد فرادست مطالعات مربوط به دورکاری و تأثیرات آن در شهر تهران کاربرد خرید الکترونیک در ایران مشکلات بر سر راه توسعه خرید الکترونیک در تهران آسیب شناسی توسعه خدمات خرید الکترونیک مدل های موثر در خرید الکترونیکی فاکتورهای تأثیرگذار در استفاده از خدمات خرید از راه دور برآورد تأثیر توسعه خرید الکترونیک بر کاهش تقاضای سفر در شهر تهران سفرها با هدف خرید در تهران برآورد تأثیر خرید الکتریکی بر فاکتورهای ترافیکی در شهر تهران ارائه راهکار به منظور توسعه خدمات خرید الکترونیکی در شهر تهران منابع لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده