Computer.Eng 327 ارسال شده در 17 خرداد، 2016 سلام. وقت بخیر. من یکسری سایت های فعال و معتبر در حوزه پزشکی لازم دارم. میشه بهم معرفی کنید. من الان می خوام در خصوص سیگنال eeg مقاله معتبر یا سایت خوبی بهم معرفی بشه و البته مقاله معتبرتر بهتر بهم کمک می کنه. ممنون میشم راهنمایی کنید. 1
Imaaan 17060 ارسال شده در 18 خرداد، 2016 سلام. وقت بخیر.من یکسری سایت های فعال و معتبر در حوزه پزشکی لازم دارم. میشه بهم معرفی کنید. من الان می خوام در خصوص سیگنال eeg مقاله معتبر یا سایت خوبی بهم معرفی بشه و البته مقاله معتبرتر بهتر بهم کمک می کنه. ممنون میشم راهنمایی کنید. سلام یادمه یه تاپیک توی تالار مقالات زده بودی، فکر کنم یه توضیحاتی در مورد اینکه چجوری میشه تعداد استنادهایی که به یه مقاله شده رو پیدا کرد، داده بودم. همین تعداد استناد معیار خوبی هست، غیر از اون میشه اعتبار مجله ای که مقاله توش چاپ شده رو بررسی کرد، که خب یه خورده دردسرش بیشتره، Impact factor بهش میگن. 1
Computer.Eng 327 سازنده ارسال شده در 18 خرداد، 2016 سلامیادمه یه تاپیک توی تالار مقالات زده بودی، فکر کنم یه توضیحاتی در مورد اینکه چجوری میشه تعداد استنادهایی که به یه مقاله شده رو پیدا کرد، داده بودم. همین تعداد استناد معیار خوبی هست، غیر از اون میشه اعتبار مجله ای که مقاله توش چاپ شده رو بررسی کرد، که خب یه خورده دردسرش بیشتره، impact factor بهش میگن. سپاسگذارم از پاسخ گویی تون. مقاله یک طرف ولی الان احتیاج به یک پزشک متخصص جهت توضیح یکسری موارد از سیگنال eeg دارم. یعنی اینکه بتونن پاسخ گوی سوالات من باشند و تخصص داشته باشند. شما سایتی رو نمیشناسید که بتونه به من کمک کنه! در خصوص دستگاه eeg یک سوالاتی بوجود آمده 1
Imaaan 17060 ارسال شده در 19 خرداد، 2016 سپاسگذارم از پاسخ گویی تون. مقاله یک طرف ولی الان احتیاج به یک پزشک متخصص جهت توضیح یکسری موارد از سیگنال eeg دارم. یعنی اینکه بتونن پاسخ گوی سوالات من باشند و تخصص داشته باشند. شما سایتی رو نمیشناسید که بتونه به من کمک کنه! در خصوص دستگاه eeg یک سوالاتی بوجود آمده خواهش می کنم. سایتی که نمیشناسم، ولی می خوای سوالاتو با هم سرچ کنیم شاید بتونیم جوابشون رو پیدا کنیم.
Computer.Eng 327 سازنده ارسال شده در 22 خرداد، 2016 خواهش می کنم.سایتی که نمیشناسم، ولی می خوای سوالاتو با هم سرچ کنیم شاید بتونیم جوابشون رو پیدا کنیم. بله. اگر اینطور باشه که خیلی خیلی ممنون میشم. ببینید هر دستگاه EEG (کارش اینه که امواج مغزی رو می گیره ، مثلا تشخیص بیماری صرع) سیگنال هایی را با سنسورهای مختلف می گیره که در شکل زیر سنسورها فکر کنم اینها باشه! (البته من خودمم بخش هایی رو ترجمه کردم تا متوجه شدم) .. حالا اطلاعات بیشتر از این موارد شکل پاییت احتیاج دارم. می خوام بدونم کار هر کدوم از اینها چیه و سیگنال هایی رو که می گیره دقیقا چکار می کنه! هر چی اطلاعات درباره اش باشه حتی انگلیسی هم ترجمه می کنم خودم. ممنون جناب مهندس 1
Imaaan 17060 ارسال شده در 23 خرداد، 2016 بله. اگر اینطور باشه که خیلی خیلی ممنون میشم. ببینید هر دستگاه EEG (کارش اینه که امواج مغزی رو می گیره ، مثلا تشخیص بیماری صرع) سیگنال هایی را با سنسورهای مختلف می گیره که در شکل زیر سنسورها فکر کنم اینها باشه! (البته من خودمم بخش هایی رو ترجمه کردم تا متوجه شدم) .. حالا اطلاعات بیشتر از این موارد شکل پاییت احتیاج دارم. می خوام بدونم کار هر کدوم از اینها چیه و سیگنال هایی رو که می گیره دقیقا چکار می کنه! هر چی اطلاعات درباره اش باشه حتی انگلیسی هم ترجمه می کنم خودم. ممنون جناب مهندس ببین معمولا توی سرچ انگلیسی برای آشنایی با یه مطلب از واژه هایی مثل tutorial یا survey یا review استفاده می کنن، مقالات یا مطالبی که عناوینشون شامل این لغت ها یا لغت هایی شبیه به اینا باشه، خیلی می تونن توی آشنایی اولیه کمک کنن. مثلا یه مقاله ای روی Springer هست، که در مورد آنالیز سیگنال EEG توضیح داده: [h=1] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/h] از همین لینکم قابل دانلود هم هست، یا مثلا اینم یه تولباکسی هست برای کار روی سیگنال های EEG توی متلب: [h=1] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/h] 1
Computer.Eng 327 سازنده ارسال شده در 23 خرداد، 2016 ببین معمولا توی سرچ انگلیسی برای آشنایی با یه مطلب از واژه هایی مثل tutorial یا survey یا review استفاده می کنن، مقالات یا مطالبی که عناوینشون شامل این لغت ها یا لغت هایی شبیه به اینا باشه، خیلی می تونن توی آشنایی اولیه کمک کنن. مثلا یه مقاله ای روی Springer هست، که در مورد آنالیز سیگنال EEG توضیح داده: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام از همین لینکم قابل دانلود هم هست، یا مثلا اینم یه تولباکسی هست برای کار روی سیگنال های EEG توی متلب: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام بسیار سپاسگذارم از لطف تون ... اون قرمزه خیلی عالی بود. 1
ارسالهای توصیه شده