رفتن به مطلب

سومين نمايشگاه فرش در استان مركزي برگزار مي‌شود


ارسال های توصیه شده

سومين نمايشگاه فرش در استان مركزي برگزار مي‌شود

خبرگزاري فارس:‌ رئيس سازمان بازرگاني استان مركزي از برگزاري سومين نمايشگاه فرش در 28 تير‌ماه جاري در محل دائمي نمايشگاه‌‌هاي بين‌المللي استان مركزي خبر داد.

A0606756.jpg

 

به گزارش خبرگزاري فارس از اراك، اصغر عاليخاني ظهر امروز در جلسه هماهنگي‌ پيرامون فراهم كردن شرايط مناسب براي شركت متقاضيان فرش در نمايشگاه بين‌المللي استان مركزي بر ارتقاي جايگاه صنعت فرش دستباف استان تأكيد كرد و افزود: اين نمايشگاه به منظور معرفي فرش دستباف استان مركزي و حمايت از توليد‌كنندگان برگزار مي‌شود.

وي با تأكيد بر اينكه حضور پررنگ نمايندگان فرش دستباف استان مركزي اعم از توليد كننده، بافنده، صادر كننده و ... در نمايشگاه ضروري است، تصريح كرد: به دنبال اين هستيم كه با تعديل هزينه‌هاي نمايشگاه زمينه را براي حضور شركت كنندگان فراهم كنيم تا دستاوردهاي هنربافان استان هر چه بيشتر در معرض ديد عموم قرار گيرد.

رئيس سازمان بازرگاني استان مركزي‌ با اشاره به توانمندي استان مركزي در زمينه توليد فرش دستباف اظهار داشت: برگزاري اين نمايشگاه علاوه بر معرفي و شناخت فرش دستباف استان مركزي،‌ موجب آشنايي مردم با توانمندي استان در زمينه توليد فرش است.

عاليخاني با تأكيد بر اينكه حضور در نمايشگاه بين‌المللي موجب آشنايي با ‌توليد‌كنندگان داخلي و خارجي مي‌شود،‌ گفت: فرش ساروق و اراك در گذشته از شهرت جهاني برخودار بوده است و امروز بايد با تعامل هر چه بيشتر با مصرف‌كنندگان و شناخت نياز بازار زمينه صادرات هرچه بيشتر اين محصول را فراهم ساخت.

به گفته وي در راستاي حمايت از قاليبافان استان، در دور سوم سفر هيئت دولت مبلغ 3 ميليارد تومان تسهيلات پرداخت مي‌شود.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...