رفتن به مطلب

تفاوت در واکنش است که آینده شما را تعیین می کند ...


ارسال های توصیه شده

در یكی از رستوران‌هایی كه در كوهپایه‌های اسكاتلند قرار دارد، گروهی ماهی گیر دور هم جمع شده و در حال خوردن قهوه و گپ زدن بودند. درست در لحظه‌ای كه یكی از ماهی گیران با دستش در حال نشان دادن اندازه ماهی بزرگی بود كه از تورشان دررفته بود، پیشخدمتی از كنار او گذشت و ضربه دست او باعث شد كه قهوه داخل لیوان به دیوار سفید رستوران پاشیده شود و لكه سیاه آن شروع به پایین آمدن از روی دیوار كند. پیشخدمت با دیدن منظره بی‌درنگ دستمالی از پیشبند خود بیرون كشید و به تمیز كردن آن پرداخت، اما لكه سیاه قهوه از روی دیوار زدوده نشد...

در آن لحظه، مردی از پشت یكی از میزهای رستوران بلند شد و به سمت لكه سیاه رفت. او یك مداد شمعی از جیب خود درآورد و در حالی كه همه به او خیره شده بودند، شروع به كشیدن طرحی روی لكه سیاه كرد.

چند دقیقه‌ای نگذشته بود كه تصویر زیبایی از یك گوزن با شاخ‌های بلند روی آن دیوار نقش بست.

این هنرمند فرزانه كسی جز «ادوین لندسر» نبود. او در زمان خود از پیشگامان نقاشی حیوانات در انگلیس بود.

euu0f4zubsf9z0ccgah2.jpg

* مرتكب اشتباه شدن در زندگی همه ما وجود دارد، اما در زندگی هستند كسانی كه اشتباه را با آغوش باز می‌پذیرند، آن را تغییر می‌دهند و به چیزی دلپذیر تبدیل می‌كنند. توانایی تبدیل بحران به فرصت یکی از مهارت هایی است که افراد ثروت آفرین را از عامه مردم جدا می کند .به دنبال به روز کردن خود باشیم ، تا مهارت های متمایز کننده زندگی و کسب و کارمان را متحول کند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...