رفتن به مطلب

ماجرای شهرداری که خواننده است!+ تصاویر


ارسال های توصیه شده

[h=2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
ماجرای شهرداری که خواننده است!+ تصاویر[/h]

فردی به نام حامد مجتهدی تهرانی که ترانه هایش را با نام "حامد تهرانی" عرضه کرده است، از روز (سه شنبه 19 آبان) به عنوان شهردار جدید ناحیه6 منطقه 5 انتخاب شد.

 

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بنا به نوشته سایت های خبری، فردی به نام حامد مجتهدی تهرانی که در وبسایت رسمی شهرداری خود را "حامد ملا مجتهد تهرانی" معرفی و ترانه هایش را با نام "حامد تهرانی" عرضه کرده است، از روز (سه شنبه 19 آبان) در محل کار جدید خود مستقر شده و جایگزین اسفندیار آزاده شهردار سابق ناحیه ۶ شده است.

 

 

 

3788776_344.jpg

 

 

3788791_169.jpg

 

 

بنابراین گزارش، وی از این پس مدیریت شهری مناطقی چون کن، شهر زیبا، شهران، مهران، آریاشهر، جنت‌آباد، پونک، باغ فیض، سردار جنگل، شهرک آپادانا، شهرک اکباتان، اشرفی اصفهانی و سولقان را بر عهده خواهد داشت.

 

 

گفتنی آست، سید محسن اسدی شهردار منطقه 5 با اشاره به اخبار منتشر شده درخصوص آنچه انتخاب یک خواننده رپ زیرزمینی به عنوان شهردار ناحیه 6 منطقه 5 خوانده شده، گفت: ما یک خواننده زیرزمینی را به عنوان شهردار ناحیه انتخاب نمی‌کنیم.

 

 

این فرد پیش از آنکه در شهرداری منطقه 5 فعالیت کند به دلیل تخصص خوب و تجربه در شهرداری نواحی دیگر از جمله شهرداری منطقه 12 نیز فعالیت‌هایی داشت. این فرد دارای تخصص خوب و تجربه زیاد در حوزه‌های فنی و عمرانی و ... است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...