رفتن به مطلب

سریع ترین موتورسیکلت های دنیا + تصاویر


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
سریع ترین موتورسیکلت های دنیا + تصاویر[/h]

دنیای موتور سیکلت طرفداران خاص خود را دارد، عاشقان حقیقی سرعت که حدی و مرزی در سرعت برایشان وجود ندارد و گاه از جان خود در این راه مایه می گذارند.

 

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تست هایی که گهگاه بین هواپیما، سریعترین خودروها و سریعترین موتور سیکلت ها می گذارند، بعد از هواپیما که بدون چون و چرا همیشه در رده اول می ایستد، موتور سیکلت ها غالبا در رتبه دوم قرار دارند و دلیل آن نیز کاملا مشخص است. از این رو است که افرادی که جنون سرعت دارند بیشتر به این زمینه رو می آورند تا خودرو!

 

Dodge Tomahawk

 

سریعترین و قوی ترین موتور سیکلت دنیا،Dodge Tomahawk! تفاوت اصلی آن با سایر موتور سیکلت ها بره مندی از چهار چرخ به جای دو چرخ است.این موتور سیکلت به احتمال زیاد تداعی کننده موتور بتمن در ذهن شما خواهد بود.

 

3756460_104.jpg

 

در این دستگاه از یک موتور V-10 وایپر با قدرت ۵۰۰ اسب بخار استفاده شده است و صفر تا صد آن تنها ۱.۵ ثانیه طول می کشد. حداکثر سرعت آن هم به ۵۶۳ کیلومتر در ساعت می رسد. Tomahawk در نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی رونمایی شد و تنها ۹ دستگاه از آن در سراسر جهان ساخته شده است.

 

3756461_798.jpg

 

 

MTT Street fighter

 

در رده ی دوم دوچرخ های پر سعت دنیا MTT Street fighter قرار دارد که به یک موتور توربینی گازی علاوه بر ساختار کلی خود مجهز است. قدرت موتور آن برابر ۴۲۰ اسب بخار است که به سرعت نهایی ۴۰۲ کیلومتر در ساعت می رسد.

 

 

3756462_220.jpg

 

 

MTT Turbine Superbike

 

این موتور سیکلت در رده ی سوم قرار دارد که در واقع برادر کوچکتر مدل بالا حساب می شود و قیمتی معادل ۲۰۰ هزار دلار دارد! نام این موتورسیکلت به عنوان سریعترین موتورسیکلت در رده production در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است. در این دستگاه از یک موتور turbo shaft ساخته رولزرویس استفاده شده که انرژی گرمایی را از اگزوز دریافت کرده و آن را به نیروی پیشران تبدیل می کند. قدرت موتور آن ۳۲۰ اسب بخاراست که حداکثر سرعتی معادل ۳۶۴ کیلومتر در ساعت را به ارمغان می آورد.

 

3756463_169.jpg

 

 

Suzuki Hayabusa

 

رده چهارم متعلق به محصولی از شرکت سوزوکی است. اولین سری آن در سال ۱۹۹۹ عرضه شد و جزو محصولاتی است که دستخوش تغییرات زیادی شده است و جزو معدود موتور سیکلت هایی است که نامش همیشه در بین سریعترین ها بوده است.

 

حجم موتورآن ۱۳۵۰ سی سی،قدرت موتور آن ۱۹۷ اسب بخار و حداکثر سرعت آن ۳۲۷ کیلومتر بر ساعت است.

 

 

3756465_677.jpg

 

 

MV Agusta F4

 

این موتور که در سال ۱۹۹۸ توسط طراح موتور سیکلت محبوب دوکاتی ۹۱۶ طراحی شد، به حداکثر سرعت ۳۰۶ کیلومتر بر ساعت می رسد.حجم موتور آن ۱۰۷۸ سی سی و قدرتش ۲۰۰ اسب بخار است.

 

 

3756466_414.jpg

 

 

Kawasaki Ninja ZX-14R

 

رده ی ششم متعلق به محصولی از شرکت کاوازاکی است که در سال ۲۰۰۵ در توکیو رونمایی شد و در سال ۲۰۰۶ به فروش گسترده رسید، در واقع این مدل را جایگزینی برای مدل ZX12R معرفی کرده اند. این موتور که طی ۲.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد قدرتی موتوری بالغ بر ۲۰۰ اسب بخار دارد. حجم موتور آن ۱۴۴۰ سی سی و حداکثر سرعت آن ۲۹۹ کیلومتر بر ساعت است

 

 

3756467_581.jpg

 

 

 

Yamaha YZF R1 2012

 

این مدل را حقیقتا می توان به عنوان یک افسانه واقعی در دنیای موتور سیکلت ها معرفی کرد که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. نه تنها رهبر تمامی محصولات یاماها قرار دارد،بلکه در کلاس خود نیز بهترین است که به طور مداوم در رده ی اول مسابقات جهانی می ایستد. اولین سری آن در سال ۱۹۹۸ تولید شد. حجم موتور آن ۹۸ سی سی،قدرت موتور ۱۸۲ اسب بخار و حداکثر سرعت آن ۲۹۹ کیلومتر بر ساعت است.

 

 

3756468_342.jpg

 

BMW S100 RR

 

محصولی از بی ام دبلیو در رده ی هشتم قرار دارد. این محصول برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ تولید شد که طی ۳.۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر دست پیدا می کند. قدرت موتور آن ۱۹۳ اسب بخار و حداکثر سرعت آن ۲۹۹ کیاومتر بر ساعت است.

 

 

3756470_498.jpg

 

Honda CBR 1100XX BlackBird

 

در سال ۱۹۹۶ تولید شد تا به یک رقیب جدی برای Kawasaki Ninja ZX-11 تبدیل شود و آن را شکست دهد. قدرت موتور آن ۱۵۵ اسب بخار و حداکثر سرعت آن ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت است.

 

 

3756471_120.jpg

 

Ducati 1098

 

این موتور که نماینده ای برای موتور سیکلت های اسپورت دنیا محسوب می شود، قدرت موتوری بالغ بر ۱۶۰ اسب بخار دارد که به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت طی ۳ ثانیه می رسد. حداکثر سرعت آن نیز ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت است.

 

3756472_341.jpg

 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
کلیک کنید.

 

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه
بزرگه پست نمیشه :ws3::ws3:

 

میخوای بسته بندیش کنم با یه روبان قرمززززززززززززززززززززززززززززززززززززز:w02:

 

آره روبانشم بزرگ باشه:w02:

لینک به دیدگاه

اینا که چیزی نیست ! بابام یدونه

motor_rex_05.jpg

داشت یادش بخیر

راستی یادم نزدیک بودیادم بره یه باربادامادمون سوارش بودیم رفتیم توجوب فرمونش نگوکج شد فرداش بابام دادوفریاد چکارش کردین صاف نمیره همش میره چپ وراست.

آخرازبان بسته انقددودمی کردپلیس هم بهش گیرداد.

ولی موتوربودا خدابیامرزدش خودمم تکه وپارش کردم موتورش رابرداشم ولی انگاری انداختنش دور:sigh:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...