رفتن به مطلب

تایلند هم مقابل آسمانخراش های ایران زانو زد


saba mn

ارسال های توصیه شده

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD]والیبال قهرمانی آسیا

[h=1]تایلند هم مقابل آسمانخراش های ایران زانو زد[/h]

[h=2] تیم ملی والیبال ایران موفق شد در سه ست متوالی تیم ملی تایلند را از پیش رو بردارد. [/h] [/TD]

[TD=align: left] 00944838.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی روز اول دور دوم مرحله گروهی رقابت های قهرمانی آسیا تیم والیبال ب ایران رو در روی تایلند قرار گرفت. حریف امروز شاگردان پیمان اکبری با اتکا به توپگیری و بازی در وسط تور کمی نمایش متفاوتی را نسبت به سایر رقبا اررائه دادند و در ابتدای بازی پا یا پای با ایران امتیازات را کسب می کردند. پیمان اکبری بازی را مثل سایر دیدارهای گذشته با ترکیب وادی، پیروت پور، زرینی، فیاضی، غلامی و شریفات بازی را آغاز کرد و علی حسینی را به عنوان لیبرو به زمین فرستاد. بازی نزدیک تایلندی ها تا امتیاز 20 ادامه داشت و اشتباهات تیمی کار دست آنها داد و ایران توانست ست نخست را با نتیجه 25 بر 20 پیروز شود.

 

ست دوم برای تایلندی ها بسیار سخت آغاز شد و از همان ابتدا اختلاف محسوسی به وجود آمد تا جایی که حریف، در پایان ست با نتیجه 25 بر 11 به سود ایران به اتمام رسید و تایلند 14 امتیاز با ست را واگذار کرد. آنها هر چه داشتند در ست نخست در میدان کذاشتند و مثل اینکه برای ادامه دیدار برنامه خاصی نداشتند. در این سوی میدان پوریا فیاضی و مصطفی شریفات روز خوبی را پشت سر گذاشتند و با نهایت بهره از بازی نه چندان خوب حریف ایران را به دومین ست برده رساندند.

 

شکست سنگین تایلندی ها در ست دوم شکست این تیم را در کل بازی قطعی کرده بود و کمتر تیمی حتی در سطح جهانی می تواند چنین شکستی را جبران کند. با این حال حریف ایران عملکرد بسیار بهتری نسبت به ست دوم داشت و بازی متوسطی را از خود ارائه داد اما دیگر بازگشت به بازی امکان پذیر نبود و بازیکنان ایران طبق وعده قبلی که داده بودند ست به ست در هر بازی هماهنگ و بهتر می شدند. حالا این ایرانی که مقابل تایلند به پیروزی رسید یک تیم کاملا هماهنگ و مدعی است که قابلیت پیروزی مقابل هر تیم آسیایی را دارد.

 

ایران در مجموع موفق شد با نتیجه 3 بر صفر و با نتایج 25 بر 20، 25 بر 11 و 25 بر 20 تایلند را شکست دهد تا دومی خود مرحله دوم گروهی را مسجل کند. ملی پوشان والیبال ایران فردا ساعت 19 در آخرین دیدار مرحله دوم گروهی به مصاف تیم قدرتمند کره جنوبی خواهند رفت.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...