رفتن به مطلب

عرضه نرم‌افزار جدید امنیت سازمانی مایکروسافت با نام ata


itgirl70

ارسال های توصیه شده

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که آگوست امسال مدت کوتاهی پس از عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰ راهکار امنیتی جدید خود موسوم به Advanced Threat Analytics (ATA) را به صورت عمومی عرضه می‌کند.

 

 

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، سیستم ATA ابزار امنیت سایبری پیش‌فرض مایکروسافت مبتنی بر فناوری ویژه‌ای محسوب می‌شود که غول نرم‌افزاری جهان سال گذشته با خرید شرکت Aorato آن را در اختیار گرفت.

 

نرم‌افزار ATA ابزاری است که به کسب و کارها کمک می‌کند با تحلیل، آموزش و تشخیص تمام رفتارهای عادی و غیرعادی جلوی حملات سایبری هدفمند را بگیرند. در توضیحات مایکروسافت آمده است که این نرم‌افزار از قابلیت‌ یادگیری ماشینی بهره می‌برد.

 

نرم‌افزار ATA به گونه‌ای ساخته شده است که می‌توان به صورت مجزا آن را خریداری کرد. همچنین کاربران سازمانی که محصولات Enterprise Mobility Suite (EMS) و Enterprise Client Access License (ECAL) مایکروسافت را خریداری می‌کنند، آن را در اختیار خواهند گرفت.

 

microsoft%20security%20(2).jpg

لازم به ذکر است که مایکروسافت ماه گذشته نخستین بار اعلام کرد که در حال ساخت ابزار امنیتی جدید سازمانی با نام ATA است و هم‌اکنون روی وبلاگ رسمی این شرکت گفته شده که از ماه آگوست امکان خریداری آن فراهم می‌شود.

 

مایکروسافت هنوز قیمت نهایی نرم‌افزار ATA را اعلام نکرده است. اما این شرکت توضیح داد که برخی از شرکای آن عرضه این محصول را از تاریخ اول آگوست ۲۰۱۵ آغاز می‌کنند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...