رفتن به مطلب

asghar1391

کاربر انجمن
  • تعداد ارسال ها

    31
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

103 Excellent

درباره asghar1391

  • درجه
    <b><font color="#000099" face="Tahoma">عضو جدید </b></font>
  • تاریخ تولد 11 خرداد 1357

اطلاعات شخصی

  • نام واقعی
    asghar

اطلاعات شغلی و تحصیلی

  • رشته تحصیلی
    سایر رشته ها
  • مقطع تحصیلی
    فوق دیپلم
  1. درصورت متاهل بودن مادر زن را بیشتر دوست دارید ویا مادر شوهر به چه دلیل ؟؟؟؟
  2. امام حسن علیه السلام هنگام وضو رنگشان دگرگون مى‌شد و بندبند وجودشان مى‌لرزید. از حضرت پرسیده شده چرا اینگونه می‌شوید؟ فرمودند: سزاوار است كسى كه در پیشگاه خداوند مى‌ایستد رنگش پریده، بندبند اعضایش بلرزد. بحارالانوار ، ج 80 ، ص 346
  3. زندگی مثل چیست وچه موقعی به ارامش می رسد؟؟
  4. asghar1391

    چرا خدا را صدا می زنی؟

    برای تفکرکردن به خود امدن که نا خدایی داریم که صدا و گفتار مارا می شنود ومی بیند
  5. asghar1391

    چرا خدا را صدا می زنی؟

    می گوید مردی بود که همیشه با خدای خودش راز و نیاز می کرد و داد " الله، الله " داشت. یک وقت شیطان بر او ظاهر شد و او را وسوسه کرد و کاری کرد که این مرد برای همیشه خاموش شد. به او گفت: ای مرد! این همه که تو " الله، الله " می گویی و سحرها با این سوز و درد خدا را می خوانی، آخر یک دفعه هم شد که تو لبیک بشنوی؟ تو اگر به در هر خانه ای رفته بودی و این همه فریاد کرده بودی، (لااقل) یک دفعه در جواب تو " لبیک " می گفتند. این مرد به نظرش آمد که این حرف، منطقی است. دهانش بسته شد و دیگر " الله، الله " نگفت. در عالم رؤیا هاتفی به او گفت: چرا مناجات خدا را ترک کردی؟ گفت: من می بینم این همه که دارم مناجات می کنم و با این همه درد و سوزی که دارم، یک بار هم نشد در جواب، به من لبیک گفته شود. هاتف به او گفت: ولی من مأمورم از طرف خدا جواب را به تو بگویم: " الله، الله تو لبیک ماست ". نی که آن الله تو لبیک ماست *** آن نیاز و سوز و دردت، پیک ماست تو نمی دانی که همین درد و سوزی که ما در دل تو قرار دادیم و همین عشق و شوقی که در دل تو قرار دادیم، خودش لبیک ماست. چرا علی علیه السلام در دعای کمیل می فرماید: " «اللهم اغفر لی الذنوب التی تحبس الدعاء» "؛ خدایا آن گناهانی که سبب می شود دعا کردن من حبس شود و درد دعا کردن و مناجات کردن از من گرفته شود، بیامرز. این است که می گویند دعا برای انسان، هم مطلوب است و هم وسیله، یعنی دعا همیشه برای استجابت نیست، اگر استجابت هم نشود، استجابت شده است. دعا خودش مطلوب است.
  6. آزادسازی قیمتها، « رهاسازی» نشود گروه اقتصادی- خوش‌قلم - چندی پیش مسؤولان از واگذاری بحث تنظیم بازار به بخش خصوص خبر داده‌اند؛ موضوعی که بعضی از صاحب‌نظران از آن به عنوان شانه خالی کردن نهادهای ناظر در مباحث جنجالی چون قیمت‌گذاری خبر داده‌اند. اگرچه مردم نسبت به عملکرد سازمان حمایت و درمجموع دولت در تنظیم بازار انتقادهایی دارند، اما کنار کشیدن دولت در تنظیم بخشی از بازار حرف و حدیثهای فراوانی را به همراه داشته است. این در شرایطی است که نوسانهای قیمتی در بازار، این روزها بیشتر از هر زمان دیگری خود را نشان داده و هر مغازه‌دار، عمده‌فروش و یا خرده‌فروشی، قیمت را در بازار خود تعیین می‌کند، به نحوی که نوسانهای قیمتی کالاها در بازار آن‌قدر زیاد است که مردم براستی نمی‌دانند قیمت یک لیتر شیر هم‌اکنون در بازار چقدر است و فردا این قیمت چقدر خواهد بود، یا قیمت یک کیلوگرم گوشت و مرغ هم‌اکنون چگونه است و چند روز دیگر چه سرنوشتی پیدا می‌کند. هفته گذشته یک مقام مسؤول در وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر از تهیه بخشنامه‌ای از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان داده است که بر مبنای آن، جز چند قلم کالاهای به‌ظاهر اساسی، قیمت‌گذاری بقیه کالاها و مایحتاج عمومی مردم و بویژه اقلام سرمایه‌ای، به تشکلها و انجمنها واگذار شده است. همان‌طور که کارشناسان تأکید کرده‌اند، کنترل دستوری قیمتها شدنی نیست، اما از سوی دیگر افزایش قیمت‌ها و تورم نباید به گونه‌ای باشد که برای مردم ایجاد مسأله کند. جزئیات طرح در این باره رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان می‌گوید: براساس تصمیم جدید، از این پس تشکلها و انجمنهای بخش خصوصی در قیمت‌گذاری‌ها و نظارت و کنترل نقش بیشتری خواهند داشت. تقوی با اشاره به موضوع گروه‌بندی کالایی افزود: در ارتباط با طرح کنترل بازار، طرحی به مجموعه استانها در چارچوب وظایف و تکالیف سازمانی تدوین شده که بر اساس آن بتوانیم بیشتر از ظرفیتهای بخش خصوصی و تشکلها در زمینه کنترل بازار استفاده کنیم. وی گفت: در این باره گروه‌بندی کالایی شامل سه بخش شده است که گروه اول به مجموعه کالاهای اساسی و استراتژیک اختصاص یافت که بیش از 70‌درصد سبد هزینه خوراکی مردم را از‌آن خود می‌کند. به گفته تقوی، در تأمین ارز مورد نیاز این گروه، از ارز با نرخ مرجع استفاده می‌شود که در این راستا سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سازمانهای صنعت و معدن و تجارت به کنترل بازار شامل رصد تأمین، توزیع، موجودی و قیمتها خواهند پرداخت و به طور مستقیم امر بازرسی و نظارت را بر عهده خواهند داشت. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین به گروه دوم کالایی اشاره کرد و افزود: این گروه در اقتصاد ملی دارای اهمیت هستند و در زمینه مواد اولیه مورد استفاده در تولید تعلق پیدا می‌کنند که ارز مورد استفاده این گروه نیز ارز با نرخ مرجع خواهد بود. وی ادامه داد: این کالاها را عمدتاً براساس چارچوب تفاهمنامه‌ای که با تشکلها به امضا خواهد رسید، در قالب ضوابط سازمان حمایت مورد بازرسی و کنترل قرار خواهیم داد و تلاش می‌کنیم با ظرفیت تشکلها در زمینه تأمین، توزیع، موجودی و قیمت این کالاها اقدام کنیم. او همچنین به گروه سوم شامل مجموعه کالاهای صنعتی و کالا و خدمات صنفی اشاره کرد و گفت: این گروه مشمول گروه اول و دوم نیستند، اما همچنان باید ضوابط سازمان حمایت را عمل کنند. به گفته وی، کمیسیونهای نظارت استانی و شهرستانی مثل گذشته عمل کرده و در صورتی که مردم با شکایت یا پیشنهادی مواجه بودند، می‌توانند از طریق سامانه‌موضوع خود را مطرح کنند. همچنین هم سازمانهای صنعت، معدن و تجارت و هم سازمان حمایت آمادگی کامل دارند تا به این موضوعات بپردازند. ضرورت آزادسازی در همین حال، رئیس مجمع عالی واردات، آزادسازی قیمتها را زمینه ساز یک تحول ساختاری مثبت در تنظیم بازار کشور دانست که اقتصاد کشور سالها تشنه آن بوده است. وی اظهار داشت: برای کسب موفقیت در اقتصاد و پیشبرد اهداف چشم‌انداز اقتصادی کشور، نقش اول باید به مردم واگذار شود. این موضوع را باید هم در عرصه تولید و هم در عرصه مصرف دنبال کرد. او ادامه داد: مسلماً چرخ اقتصاد کشور مبتنی بر بهره‌برداری حداکثری از امکانات به منظور تولید با کیفیت‌تر، اصلاح رفتار مصرف‌کننده و ایجاد گزینه‌های بیشتر برای مصرف‌کننده به دلیل انتخاب کالای با کیفیت‌تر و با صرفه‌تر و تکیه بر توانمندی‌های بخش خصوصی به‌منظور کاهش قیمت تمام شده، می‌تواند با شتاب بیشتری برخی عقب‌ماندگی‌ها را در اقتصاد جبران کند. عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی تهران با اشاره به این موضوع که ذات آزاد‌سازی قیمتها به گونه‌ای است که موجب افزایش نقش هدایتگر مصرف‌کننده بر تولید و واردات با کیفیت تر می‌شود، اظهار داشت: در سایه رقابت‌پذیری بیشتر عرضه‌کنندگان کالا که به واسطه آزادسازی قیمتها و تقویت نقش مصرف‌کننده در انتخاب کالای مناسب‌تر پدید خواهد آمد، می‌توان شاهد افزایش کیفیت کالاها، ارتقای سطح خدمات پس از فروش، کاهش قیمتها و افزایش حق انتخاب مصرف‌کننده بود که برآیند همه آنها مسلماً موجب تقویت ساز و کارهای تنظیم بازار خواهد شد. برخوردار ادامه داد: تداوم سیاست کنترل دولتی قیمتها نه تنها مفید نخواهد بود، بلکه موجب خواهد شد تا اقتصاد کشور از مهمترین مزیت اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها که بهبود سازوکار قیمتها و خاصیت علامت‌دهی آن است، بهره چندانی نبرد و بزرگترین نقطه قوت این قانون را بدل به بزرگترین نقطه ضعف آن کند. یک نکته مهم کارشناسان بر این باورند که آزاد‌سازی قیمتها الزامات خاصی را می‌طلبد و باید در درون یک نظام روشن اقتصادی، اجتماعی و سیاسی همراه با انسجام در تصمیم‌گیری‌ها صورت پذیرد؛ زیرا تجربه نشان داده در بسیاری از موارد آزادسازی با رهاسازی همراه شده؛ موضوعی که نه به نفع اقتصاد کشور و نه مردم بوده است.
  7. ائریه - ائیرین - آریاورته - آورته - آریا ویج - ایرانویج - ایران ویژ - اریانه - اران - پرس ایران - Persia - IRAN به آن گروه از آریایی‌ها که مهاجرت نکردند و در «ناف جهان» که به‌زبان اوستایی «ائیرینه‌وئیجنگه»(airyana-vaējangh) خوانده می‌شد، ساکن بماندند و با نام ایرج مشهوراند و ایرج (eraj) که به‌زبان پهلوی (erech) خوانده می‌شود، مخفف همان واژهی اوستایی است که به پهلوی و پارسی دری (ویج) تلفظ می‌شود که همان مرکز جهان معنی می‌دهد. واژه‌ی ایران که در پارسی ‌میانه به شکل «اران»(erān) بوده، و برگرفته از شکل‌های قدیمی «آریانا» یعنی سرزمین آریایی‌هاست.
  8. asghar1391

    دید اسلام از مرد و زن

    اسلام مرد را قوام و زن را ریحان می‌داند. این نه جسارت به زن است نه جسارت به مرد. نه نادیده گرفتن حق زن است نه نادیده گرفتن حق مرد؛ بلكه درست دیدن طبیعت آنهاست. ترازوی آنها هم اتفاقا برابر است؛‌ یعنی وقتی جنس لطیف و زیبا و عامل آرامش و آرایش معنوی محیط زندگی را در یك كفه می‌گذاریم، و این جنس مدیریت و كاركرد و محل اتكا بودن و تكیه‌گاه بودن برای زن را هم در كفه‌ی دیگر ترازو می‌گذاریم، این دو كفه با هم برابر می‌شود. نه آن بر این ترجیح دارد و نه این بر آن.
  9. asghar1391

    عاقبت تمدن غرب

    عاقبت تمدن غرب قلاده ای برای کودک شبکه من وتو که همواره در برنامه های خود دم از حقوق خانواده و کودکان می زند در یکی از برنامه های خود این حقوق را به طور کامل نقض کرد. دوستان آیا با این کار موافقید ؟
  10. asghar1391

    خریدن نماز و روزه

    سلام نماز وروزه را در زمان حیات نمی شود خرید می بایست خود فرد بخواند اما بعد از مرگ می شود خرید به شرطی که وارث موافق ان باشد نکته مهمتر اینکه اموال از راه حلال باشد
  11. 24ساعت اداره سرکار هستم و48ساعت دیگر که موقع استراحتم است بیشتر را با خانواده وبعضی ساعت در اینترنت سرگردانم
  12. asghar1391

    بگوويچ مربي پرسپوليس شد

    اساس کار مشکل دارد با تعویض مربی فقط یک روی سکه است اصل کار جنبه نداشتن بازیکنان ومدیران فوتبال از حرفه ای بودن ان است درحال حاضر از اماتوریم بدتریم
  13. چون موضوعی ازاین بهتر پیدا نمی شود که هم پرمعنی وقشنگ وزیبا و طرفداروخوشایند بینده راپیدا کرد
  14. سلام پدرم از سال 1344که ازدواج کرده باپدربزرگم بصورت نصف کاری برای ارباب کشاورزی می کردند درسال 1352که تقسیم اراضی می شود پدرم وپدربزرگم مشترکن مقدار 10هکتار دران زمان زمین داده می شود ولی مشکل ایجاست که سند زمین بنام پدربزرگم است وهرموقع درخواست که سند راتفکیک کنید پدرم می گفت من شرمم مشود درحال حاضر هردوتاشون فوت کردند درحال حاضر عمه هام قبول دارند که پدرم نصف پرداخت میکرده هزینه هارا اما برداشت می کرده پس مال ایشان نیست فقط سهم ارث می دهیم عمویم بیشتر زمین هارا هم بابرگه باشورای روستا به نام خودش کرده البته سند نزده پدربزرگو به علت کهولت سن یک زمین را به نام 2یا 3 نفر درتاریخ مختلف کرده است درحال حاضرنصف زمین و10ساعت اب چاه موتور در تصرف من می باشد اب کشت قبلی قنات بوده که باخشک شدن ان چاه حفاری می کنند کشاورزان روستا که درهر15روز 24 ساعت سهم مابوده 12ساعت دراختیار پدرم بود موقع فوت پدربزرگم 2 ساعت ازاب وسهمیه ارث خودش رابخشیده به خواهرهاوبرادرش تاقبل فوت ایشان چیزی نمی گفتند اما حالا می گویند لازم بذکر ایشان امسال 1391فوت کرده البته پدر م حکم پدر برای انها داشته است وهمه را عروس وداماد کرده وجهیزیه وهزینه هارامی پرداخته است ومن پسر ارشد می باشم وخانواده ام هرکاری بکنم قبول می کنند چون نمی خواهم اختلاف زیاد بشود راهنمایی کنید ممنون می شوم البته پدرم زمانی که مریض بودند به من توصیه کردند که بعنوان وکیلش به همین مقدار قانع باشید مگر انها اگرشکایت کردند هرچی قانون گفت انها حاضر به شکایت نیستند من هم قول دادم به پدرم شکایت نکنم 1)چکار باید بکنم 2)بااین برگه های که عمو دردست دارد چه باید بکنم3)درموارد بالا که توضیح داده شد چند نفر از کشاورزان قدیمی به عنوان شاهد هنوز زنده هستند که حرف مرا تاییدکنند4)عمو یک وصیت نامه رو کرده فقط خودش خبر داشته کسی ازبچه های دیگر خبر نداشته است حتی پدر من توضیح اخر اینکه پدربزرگم یک خانه و چندین سهم از کارخانه قند شیرین هم داشته است که عمه هایم ازخانه وسهم ها می خواهند که همه راعموم به نام خودش کرده البته طبق وصیت نامه ومهمتر اینکه به علت عوض نشدن شناسنامه فوت ثبت شده بود وزمان مریضی ایشان درخواست شناسنامه کردیم شناسنامه درروال اداری بود که فوت شدندیعنی شناسنامه صادر نشد
  15. asghar1391

    اگه یه نفر بگه دوستت داره..........

    معمولا دوست داشتن بیشتر ظاهر امریست اما دوست داشتن واقعی را از پر ومادر باید یاد گرفت که با تمام وجود دوست دارندبصورت ظاهری هم ادم خوشش می اید
×
×
  • جدید...