رفتن به مطلب

افتتاح نخستین هتل روباتیک جهان+تصاویر


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
افتتاح نخستین هتل روباتیک جهان+تصاویر[/h]

اولین هتل روباتیک جهان با نام هتل هن‌نا به معنی هتل عجیب، این هفته درهای خود را بروی بازدید‌کنندگان متعجب در پارک هویز تن بوچ خواهد‌ گشود.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛در اين هتل پنج ستاره روبات‌هاي شبه انساني در پذيرش هتل به مسافران ژاپني زبان خوشامد مي‌گويند،درحالي كه ميزبان مسافران انگليسي زبان به دلايلي نامشخص يك روبات دايناسور شكل خواهد بود.

گفته مي‌شود اين روبات‌ها مي‌توانند در مكالمات هوشمندانه مشاركت داشته باشند. قرار است به زودي روبات‌هاي كاربردي بيشتري براي حمل چمدان‌ها و وسايل به 72 اتاق اين هتل، كمد كاركنان هتل و همچنين نظافت اتاق‌هاي هتل مورد استفاده قرار گيرند،‌بدون اينكه به دريافت انعام نيازي داشته باشند.

 

 

 

3402547_774.jpg

 

 

 

اين هتل درحال حاضر اولين فاز خود را به پايان رسانيده و قرار است مرحله دوم آن در سال 2016 و با افزوده شدن 72 اتاق ديگر به آن تكميل شود. هايدئو ساوادا رئيس هتل اميدوار است در آينده 90 درصد از امور هتل توسط روبات‌ها انجام شوند. وي اميدوار است در آينده هزار هتل مشابه در سرتاسر جهان تاسيس شوند.

 

 

 

3402549_512.jpg

 

 

 

ويژگي‌هاي منحصر‌به‌فرد اين هتل مي‌تواند آن را به يكي از پيشرفته‌ترين هتل‌هاي ارزان قيمت جهان تبديل كند. در ورودي اتاق‌هاي هتل به تكنولوژي تشخيص چهره مجهزند و مهمانان مي‌توانند موارد مورد نياز خود را از طريق تبلتي كه در اتاق در اختيار دارند، سفارش دهند.

 

همچنين به جاي سيستم تهويه هوا يك صفحه تابشي دماي بدن فرد را رديابي كرده و دما را متناسب با آن تنظيم مي‌كند. به منظور كاهش هزينه‌هاي هتل نيز از منابع انرژي تجديد‌پذير مانند انرژي خورشيدي استفاده خواهد‌شد.

 

 

 

3402552_305.jpg

 

اتاق‌هاي اين هتل داراي قيمت ثابتي نيستند و مهمانان باید در فصل‌هاي پررفت‌ و‌ آمد برای گرفتن اتاق در مزايده شركت كنند و افرادي كه بالاترين قيمت را تا حد تعيين شده بدهند مي‌توانند اتاقي در اختيار داشته باشند. قيمت پايه يك اتاق تكنفره 60 دلار و قيمت پايه يك اتاق سه نفره 153 دلار اعلام شده‌است.

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...