رفتن به مطلب

چرا زنها خيانت را فراموش نمي‌كنند؟


ارسال های توصیه شده

n00032190-b.jpg

 

 

همسرتان سال‌ها پيش بي‌وفايي كرده و گرچه در همه سال‌هاي گذشته صداقت و عشقش را به شما ثابت كرده اما نمي‌توانيد او را ببخشيد؟ شما تنها نيستيد؛ حتي بخشنده‌ترين و عاشق‌ترين زنان هم نمي‌توانند تا پايان عمر چنين موضوعي را فراموش كنند.

 

ديلي‌ميل نوشته زنان به‌طور كلي، نسبت به مردها قدرت يادآوري بيشتري دارند و به همين دليل مي‌توانند در ذهن‌شان برنامه‌ريزي دقيق‌تري براي كارهايي كه قرار است انجام شود داشته باشند، درحالي‌كه مردها فراموشكارند و نه‌تنها تلخي‌هاي زندگي بلكه خواسته‌هاي شما را هم خيلي زود از ياد مي‌برند.

 

از نظر محققان به همين دليل است كه آقايان فهرست خريدي كه براي‌شان نوشته‌اید را فراموش مي‌كنند يا يادشان مي‌رود كه به‌خاطر برخورد اشتباه خواهرشان با شما بايد كمي با او سرسنگين باشند. محققان مي‌گويند چنين اتفاقاتي نشانه بي‌توجهي همسرتان به شما و حرف‌هاي‌تان نيست بلكه با توجه به ساختار مغزشان، احتمال اينكه قرارهايي كه با هم گذاشته‌ايد را به ياد بياورند بسيار پايين است. البته محققان مي‌گويند اگر زمان زيادي روي مغز همسرتان كار كنيد و مسووليت‌هاي مختلفي را به او بدهید، اين مشكل كمتر مي‌شود.

 

 

 

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...