Eng.KouRosH 9176 ارسال شده در 22 مهر، 2015 درود بر همگی برکسی پوشیده نیس که ایران چه با تحریم چه بی تحریم تو بیشتر کشورای منطقه نفوذ داره حالا با این توافقی که انجام شد(کاری به ضرر یا زیانش ندارم) چقد رو نفوذ ایران تاثیرمیذاره؟ایا ایران دنبال برپایی امپراطوری ؟ 4
seyed mehdi hoseyni 27121 ارسال شده در 22 مهر، 2015 درود بر همگی برکسی پوشیده نیس که ایران چه با تحریم چه بی تحریم تو بیشتر کشورای منطقه نفوذ داره حالا با این توافقی که انجام شد(کاری به ضرر یا زیانش ندارم) چقد رو نفوذ ایران تاثیرمیذاره؟ایا ایران دنبال برپایی امپراطوری ؟ درود... نظر خودت چیه؟؟؟ 3
Ali.Fatemi4 22827 ارسال شده در 22 مهر، 2015 ببینین راستش من هر جوری فکر میکنم به نظرم میرسه که این توافقی که انجام شد، اگر ضرر نباشه، سود نیست! و اما علت تا الان به صورت کاملا غیر قانونی و ناروا تحریم بودیم هر کاری هم میکردیم بازم تحریم بودیم اما حالا با نوشتن توافق نامه چنانچه خیلی کم هم از توافق نامه تخلف کنیم به صورت کاملا قانونی تحریم میشیم! از طرفی هم تجربه نشون داده که به طرف مقابل اعتباری نیست! پس با توافق عملا سودی نبردیم 4
Eng.KouRosH 9176 مالک ارسال شده در 22 مهر، 2015 نظر من ایران توتحریم به گروه های مقاومت کمک میکرد تو منطقه و قاره های مختلف(افریقا..امریکا مرکزی...) نفوذ خودشو انجام میداد حالا اگ این تحریم ها برداشته شه و دبه درنیارن این نفوذ و اعتبار بیشتر هم میشه و قدرت ایران چند برابر میشه چون از نظر اقتصادی میتونیم جلوبیافتیم کشوری که اقتصاد قوی داشته باشه رو سرمایه و قدرت نظامیش تاثیر زیادی میذاره بنظرم اونا میدونن ایران با تحریم کلی نفوذ داره و سد راهشونه حالا اگ تحریم برداشته شه...... اونا داعش و گروه های تروریستی رو برای مقابله با ما تومنطقه تقویت میکنن و هربار که این گروهک ها ضعیف میشن یه فرقه و گروه جدیدی شکل میدن و اطمینان دارم از الان برا چندین سال بعدم برنامه دارن تا امثال داعش رو برای دهه های بعد بوجود بیارن حالا با نام و نشان دیگه...... از این راهم تسلیحاتشون رومیفروشن....بین کشورای منطقه جنگ راه میندازن.....تفرقه بنداز حکومت کن..... اما ایران این بین...بین اینهمه نا امنی به لطف خدا و امام زمان (عج) در امانه البته امثال این گروهک ها جرات نزدیک شدن به ایران رو ندارن که بخوان اقدامی کنن حتی خود امریکا و اسراییل....چون از عواقب بدی و وحشتناکی که بدنبال داره میترسن شما برید مقالات خارجی که به زبون فارسی هم هس بخونید تبعات درگیری با ایران رواز زبون خود اونا بخونید...... اینا نشون دهنده اینه از قدرت ایران میترسن....بزرگ نمایی نیس اگه میخواستن تو این سی و چند ساله اینکارو میکردن....عراق رو که سال ۲۰۰۲یا۲۰۰۳یادتونه..... 4
ENG.SAHAND 31647 ارسال شده در 25 مهر، 2015 قدرت منطقه ای و جهانی در جهان امروز به رشد اقتصادی و صنعتی و تعامل و ارتباط با سایر کشورهاست چند میدین به ایران؟؟ 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری