رفتن به مطلب

پرطرفدارترین ماسک های صورت بر اساس ماه تولد در سال 2015


ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
پرطرفدارترین ماسک های صورت بر اساس ماه تولد در سال 2015

 

در اینجا روش‌های بهینه مراقبت از پوست بر اساس ستاره‌ ماه تولد افراد ارائه می‌گردد.

3322392_706.jpgبه گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران؛ حتی اگر افراد علاقه‌ای به فالگیری نداشته باشند ممکن است به طور تصادفی با آنها روبرو شده باشند، که غالبا این فال ها تا حد زیادی درست بوده و خبر از زندگی فردی، شغلی و آینده افراد را می‌دهند، اما در این‌جا بنیانگذار طالع بینی در نیویورک فال هایی را بر اساس ماه تولد افراد ارائه می‌دهد که با توجه به ستاره هر ماهی روش‌های بهینه مراقبت از پوست بیان می‌شود.

 

 

گفتنی است، آتش یکی از عنصر اصلی است که توسط نشانه‌های زودیاک به انرژی، پرخاشگری، شور و شوق طبقه بندی می‌گردد.

 

فروردین

ولدین این ماه به دلیل حرارت بالای بدنشان تمایل زیادی به گرگرفتگی، بالا رفتن دمای سرو بثورات پوستی پیدا می‌کنند.

 

پزشکان به عنوان توصیه‌های زیبایی می‌گویند که برش هایی از خیار را بر روی چشم و پیشانی قرار دهید تا به این طریق حرارت بالا جذب شده و دمای سر پایین بیاید. همچنین می توانند از ترکیبات آلوئه ورا به عنوان تسکین دهنده و خنک‌کننده طبیعی استفاده کنند.

 

اردیبهشت

متولدین دومین ماه سال با حساسیت‌های گلو، گردن و تارهای صوتی در ارتباط هستند.

همچنین سر و سینه آنها پوست حساسی داشته و عمدتا با تحریک، خارش و خشکی همراه است پزشکان توصیه دارند که این افراد از ماسک‌های شفا بخش و ضد التهابی ساخته شده از بلغور، جو دو سر و آلوئه ورا استفاده کنند. لازم است این ماسک را 5 تا 10 دقیقه بر روی پوست قرار داده و سپس با آب گرم پوست را شست و شو دهند.

 

خرداد

این افراد غالبا با یک دگرگونی ثابت و انگیزش همراه‌اند دست و پای آنها نیز غالبا در معرض ساییدگی قرار دارد.

 

توصیه می‌شود این افراد بیش از هر زمان به پوست دست خود توجه داشته باشند، چرا که این اندام پیری افراد را سریعا نشان می‌دهند برای این امر بهتر است از ترکیبات مرطوب نمک(مخلوط یک چهارم فنجان روغن زیتون، یک چهارم فنجان روغن آفتابگردان، یک هشتم فنجان آب لیمو و کمی نمک دریا) استفاده کنند و به مدت 5 تا 7 دقیقه دست خود را با آن شست و شو دهند.

 

تیر

سرطان یکی از خطراتی است که متولدین این ماه را تهدید می‌کند. پزشکان به متولدین این ماه توصیه دارند که توسط پاک کننده‌ها (لیف) به زه‌کشی پوست خشک خود بپردازند همچنین برای تسکین پف دور چشم بهتر است از کیسه‌های سرد چای سیاه (کیسه‌های در بسته) استفاده کنند آنتی اکسیدانها قادر است پوست این متولدین را روشن کرده و کافئین موجود در رگ‌های خونی را میزان تورم جلوگیری می کند.

 

مرداد

این افراد مستعد ابتلا به خشکی پوست هستند.

 

پزشکان برای زیبایی متولدین این ماه توصیه دارند که از روغن نارگیل استفاده کنند این روغن دارای اسیدهای چرب زنجیره متوسط بوده که به راحتی جذب می گرد درست کردن مخلوطی با یک دوم قاشق چای خوری عسل، یک دوم قاشق چای‌خوری آب لیمو و 1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل می‌توانند به روشن شدن و آب رسانی پوست این افراد کمک بزرگی کند.

 

شهریور

ازنشانه‌های بارز متولدین این ماه استقلال و سخت کوشی آنها می باشد متاسفانه باید گفت که گودی سیاه دور چشم این افراد کمی نگران کننده است.

 

متخصصان به این افراد توصیه می‌کنند که از ماسک‌های خنک آووکادو استفاده کنند، به این طریق یک چهارم فنجان آووکادو رسیده را با یک چهارم فنجان آلوئه ورا میکس کرده و پس از شست و شوی کامل صورت، آن را به مدت 10دقیقه زیر چشم خود قرار دهند.

 

گفتنی است دمای سرد این ماسک به رگ‌های خونی کمک کرده و رنگ زیر چشم را تغییر می‌دهد همچنین ویتامین‌های C،E موجود درآووکادو به روشن شدن پوست کمک می‌کند.

مهر

ستاره این ماه به زیبایی و هنر در ارتباط است. همچنین ازنشانه های افراد این ماه می توان به نوسانات کلیدها اشاره کرد که تمایل زیادی به ایجاد بی تعادلی در بخشی از بدن را دارند.

بدن این افراد قادر به حفظ کلیه ها و ایجاد تعادل محیط اسیدی و قلیایی نخواهد بود. پزشکان متخصص به متولیدن این ماه توصیه می کنند که برای شفافیت رنگ چهره خود از 2 تا 3 درصد اسید کلیکولیک(روزانه) مصرف کنند.

همچنین استفاده از ماسک بنتونیت خاک به مدت حداقل 3 بار در هفته می تواند منافذ پوستی آنها را بهبود بخشد.برای اجتناب از خشکی پوست خود باید روزانه از کرم های مرطوب استفاده کنند.

آبان

متولدین این ماه با ویژگی های رفتاری وفادار بودن، احساساتی و شجاع شناخته می شوند. برج عقرب به عنوان یکی از نشانه های بی ثبات زود پاک می باشد که به طور ناگهانی و غیر منتظره به شکل لکه و دانه های سرسیاه بر روی پوست آنها ظاهر می گردد.

 

متخصصان پوست به این افراد توصیه دارند که روزانه به پاکسازی این لکه ها بپردازند. همچنین می توانند به درست کردن مخلوطی توسط 2 قاشق غذا خوری سرکه سیب و لیمو آبگیری شده اثر این لکه ها را از بین ببرند. لذا به این طریق می توانند همیشه پوشت مرطوبی داشته باشید.

آذر

افراد متولد این ماه تمایل دارند تا هر چیزی رادر راه بزرگ تر انجام دهند، به این شکل که تمایلزیاد در مصرف مواد غذایی ونوشیدنی ها باعث عدم تعادل در بدن آنها شده و التهاب،خستگی،بثورات پوستی و آکنه را برایشان همراه می آورد.

متخصصان پوست به این افراد توصیه دارند که از طریق لایه برداری های گلیکولیک با لاکتیک اسید با غلظت 2 درصد به پاکسازی پوست خود بپردازند. همچنین مرطوب کننده های حاوی ویتامین B موجب تسکین پوست آنها شده است و از التهاب جلوگیری می کند.

 

استفاده از اسیدهای لایه بردار به هنگام شب نیز به آنها کمک می کند تا سلولهای مرده پوست شان از بین رفته و پوستی شفاف داشته باشند.

دی

متولدین این ماه رهبرانی حکیم، محتاط، بلند پرواز و افرادی محاسبه گر هستند.

به لحاظ فیزیکی نیز پوستی حساس و خشک داشته و در فصل زمستان(فصل تولدشان) دچار خارش شدید پوستی می شوند.

 

متخصصان این افراد را نیازمند آب رسانی پوست از سر تا پا می دانند. لذا به آنها توصیه می کنند که پس از استحمام تا زمانی که پوستشان مرطوب است ،مخلوطی را به بدن خود بمالند.

برای این مخلوط 4/1 فنجان کرده را به همراه روغن کنجد معطر را مخلوط کنند. این کار را یکبار در ماه انجام دهند.همچنین پس از استفاده از شامپو 5 تا 7 قطره روغن بادام را روی سرخود ریخته و ماساژ دهند.

بهمن

هوا نشان مخصوص این ماه است که با سیستم گردش خون آنها گره خورده است.متولیدن این ماه علاقه مند به گردش بوده و به لحاظ فیزیولوژی پوست صورت آنها تمایل به نگه داری آب را درخود دارد.

متخصصان پوست برای بهبود گردش خون و مایع لنف (که باعث نفخ آنها می شود) به این افراد توصیه دارند که از لیف خشک برای پوست صورت و بدنشان استفاده کنند.

 

اسفند

متولیدن این ماه بسیار حساس بوده و از خلاقیت و بصیرت بالایی برخوردارند. اگر آنها احساسات خود را کنترل نکنند استرس بر روی پوست آنها ظاهر شده و با التهاب و سوزش همراه خواهد بود.

 

متخصصان به این افراد توصیه دارند که روزانه دوبار از مربوط کننده های ضدالتهابی اسانس روغن رز استفاده کنند. این کرم ها برای انواع پوست های حساس مناسب است.

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...