رفتن به مطلب

ماجرای دفاتر صیغه در حرم رضوی


ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی، با اشاره به کذب بودن ایجاد دفاتر صیغه در حرم مطهر رضوی،گفت: آشنایی اندک با اصول فقهی و ساختار تشکیلاتی آستان قد رضوی، کذب و بی پایه و اساس بودن این اخبار را مشخص می سازد.

3335934_739.jpgبه گزارش خبرنگار

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، سیداحمد هاشم‌آبادی سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی با تکذیب شایعه مطرح شده در فضای مجازی درباره ایجاد دفاتر صیغه در حرم مطهر رضوی، گفت: اینگونه سخن‌پراکنی‌ها که مشخصاً از سوی جریان‌های معاند مدیریت می‌شوند، پیش از این نیز سابقه داشته و هدفی جز تخریب وجهه معنوی اماکن متبرکه و ایجاد شبهه در اذهان عموم مردم بویژه جوانان ندارند.

 

 

وی با اشاره به اینکه شایعه مذکور چند سال قبل نیز در قالب شب‌نامه و پست الکترونیک توزیع شده بود، افزود: بازنشر شایعه یکی از روش‌های شناخته شده در جنگ‌های تبلیغاتی و هجمه‌های رسانه‌ای است و در مورد اخیر نیز استفاده از این روش برای تاثیر بر افکار عمومی مشهود است.

 

 

سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی با اشاره به تضادهای فاحش موجود در محتوای شایعه مطرح شده، اظهار کرد: چنانچه هر مخاطب آگاهی، حتی آشنایی اندکی نیز با اصول فقهی و ساختار تشکیلاتی آستان قدس رضوی و حرم مطهر حضرت رضا(ع) داشته باشد، به کذب و بی‌پایه و اساس بودن چنین اعلامیه‌های جعلی و ساختگی پی می‌برد.

 

 

منبع سیتنا

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...