رفتن به مطلب

فهرست دانشگاه‌های تاثیرگذار دنیا اعلام شد/دانشگاه آزاد در فهرست یک درصد برتر دانشگاه‌های تاثیرگذار قرار گرفت‎


ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

دانشگاه آزاد بر اساس اطلاعات مستخرج از پایگاه تامسون رویترز در فهرست یک درصد برتر دانشگاه‌های تاثیر گذار دنیا قرار گرفت.

3325118_416.jpgبه گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
به نقل از مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد، پایگاه تامسون رویترز فهرستی از موثرترین دانشگاه‌های دنیا را منتشر کرده است که دانشگاه آزاد در فهرست یک درصد برتر دانشگاه‌های تاثیر گذار دنیا از نظر تعداد استنادات بر اساس اطلاعات مستخرج از پایگاه تامسون رویترز قرار گرفت و دهقانی سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام به میرزاده رئیس دانشگاه آزاد تبریک گفت.

 

 

این دانشگاه‌ها براساس تعداد استنادهایی که طی 10 سال گذشته دریافت کرده‌اند، انتخاب شده‌اند. این فهرست هر دو ماه یکبار به روز می‌شود به طوری که دانشگاه‌ها مرتباً مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت عدم کسب حد نصاب امتیاز، حذف می‌شوند و بر حسب میزان اثرگذاری مشخص و مرتب سازی شده و در گام بعدی یک درصد برتر آنها که دارای بیشترین اثرگذاری بوده‌اند، انتخاب و معرفی می‌شوند.

 

 

بر اساس اطلاعات مستخرج از پایگاه طلایه داران علم تامسون رویترز 30 دانشگاه از کشور جمهوری اسلامی ایران در میان یک درصد دانشگاه‌های برتر دنیا که دارای بیشترین میزان اثرگذاری بوده وجود دارند.

 

 

در بین دانشگاه‌های جامع نام 12 دانشگاه از جمله دانشگاه‌های تهران، تربیت مدرس، شیراز، تبریز، فردوسی مشهد، رازی، بوعلی سینا، کاشان، یاسوج، شهید باهنر، کرمان، ارومیه و سمنان به ترتیب اثرگذاری ثبت شده است.

 

 

لازم به ذکر است، دانشگاه آزاد نیز در لیست یک درصد دانشگاه‌های برتر دنیا قرار گرفته و در این فهرست حضور دارد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...