رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

نرم افزار EPlan برنامه ای جامع و سریع و حرفه ای جهت طراحی و ایجاد نقشه های سیستم های کنترلی ، پنوماتیکی و . . . می باشد . نرم افزار EPLAN برنامه ای حرفه ای برای ایجاد و رسم طراحی کنترل الکتریکی می باشد و در مهندسی برق کاربرد فراوانی دارد. EPLAN با داشتن قابلیت های خودکار فراوان نقشه ای کامل شامل ترسیمات شماتیک, گرافیک, خروجی های خودکار و … به ما ارائه می دهد. حتی مدارهای هیدرولیک, پنوماتیک و الکترونیکی نیز قابل پشتیبانی هستند. با توجه به اهمیت این نرم افزار در طراحی و نقشه کشی الکتریکی بر آن شدیم تا آموزش ورژن های مختلف نرم افزار EPlan را در مهندس یار قرار دهیم .

کتاب آموزشی اول نوشته محمد قاسمی می باشد که در 112 صفحه گام به گام و بصورت تصویری به آموزش EPlan 8 پرداخته است . اما کتاب دوم که در سه بخش تهیه شده است با همین شیوه به آموزش EPlan 5.5 می پردازد . این کتاب های آموزشی هر یک به نوبه خود دارای نکات ظریفی در طراحی نقشه های الکتریکی و کار با نرم افزار EPlan می باشد . از این رو مهندس یار پیشنهاد می کند علاقه مندان به نرم افزار EPlan هر دو کتاب را مطالعه بفرمایند .

 

 

download.png دانلود مستقیم :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
|
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

size.png حجم فايل : به ترتیب 9.1 مگابایت و 7.1 مگابایت

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...