رفتن به مطلب

مردم دوستدار طبیعت استان ایلام مانع از گسترش حریق در جنگل های زیبای شلم شدند


ارسال های توصیه شده

[TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD=class: MainHeader, colspan: 3][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام با صدور پیامی از حضور پرشور و آگاهانه مردم شریف و طبیعت دوست ایلام در کمک به مهار آتش سوزی در جنگل های منطقه شلم تقدیر و سپاسگزاری کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام متن پیامایشان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم هوشیار و طبیعت دوست استان ایلام

آفرین بر غیرتتان ای میراث داران بلوط شما که جنگل های شلم را با حضور گرمتان منور کردید و نشان دادید که گرمای آغوش جنگلهای بلوط در دوران دفاع مقدس را هنوز در خاطر خود دارید. دیشب اگرچه شاهد سوختن بلوط بودیم اما در دل این جنگل هزاران بذر امید کاشتید و نشان دادید که بهترین ترجمان شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی هستید.حضور پرشور و آگاهانه شما مردم فهیم در عرصه های جنگلی که دیروز طعمه آتش نادانی برخی افراد سهل انگار شده بود بار دیگر ماندگارترین صحنه وحدت را به نمایش گذاشت. حضور صمیمی، یکدل و هوشمندانه شما مردم غیور ایلام افزون بر اینکه شادی‌آور و امیدبخش است، یادآور این واقعیت است که مقام معظم رهبری در دیدار با فعالان منابع طبیعی در اسفندماه 1393 به آن اشاره نمودند که مسئله محیط زیست، مسئله این دولت یا آن دولت، مسئله‌ این شخص یا آن شخص و مسئله این جریان و یا آن جریان نیست بلکه موضوعی کشوری و ملی است که باید برای حل مشکلات مرتبط با آن، همه دست به دست یکدیگر دهند.

اینجانب به نوبه خود حضور پرمعنا، وحدت‌آفرین و پرشور همه اقشار و گروه های مختلف مردمی اعم از سازمان های مردم نهاد، تشکل ها، انجمن های کوهنوردی و ... را گرامی می‌دارم و بر خود واجب می دانم از استاندار محترم و معاونان ایشان، مدیریت بحران استان، فرمانداری ایلام، نیروهای نظامی و انتظامی اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج، یگان ویژه و همچنین شهرداری و پرسنل زحمت کش آتش نشانی، جمعیت هلال احمر، سازمان حفاظت محیط زیست، و صدا و سیمای مرکز ایلام که با پوشش خبری مناسب و فراخوان به موقع نیروهای مردمی توانستند از گسترش هرچه بیشتر آتش سوزی جلوگیری نموده و فرزندان جنگلبان خود را در مهار هرچه سریع تر آن یاری نمایند؛ تقدیر و تشکر می نمایم.

خیراله آذرکردار

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...