رفتن به مطلب

Killburn؛ اسپیکر بلوتوث خانگی جدید مارشال 20 ساعت موسیقی پخش می کند


ارسال های توصیه شده

احتمالا با کمپانی مارشال و محصولات این شرکت آشنایی دارید. مارشال در زمینه ساخت لوازم صوتی و تصویری فعالیت می‌کند و به تازگی از جدیدترین اسپیکر بلوتوث خانگی خود رونمایی کرده است.

hgicg00htuy93igeuoq.jpg

اسپیکر بلوتوثی جدید مارشال با نام "Killburn" عرضه می‌شود. باوجود قابلیت‌های مدرن، این اسپیکر بلوتوثی ظاهری نسبتا کلاسیک دارد. این محصول در مقایسه با سایر اسپیکرهای خانگی، جمع‌ و جور است و از بلوتوث به منظور برقراری اتصال با دستگاه‌های هوشمند پخش کننده‌ی موزیک استفاده می‌کند. اما گذشته از این موضوعات، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های اسپیکر Killburn، مربوط به توان شارژدهی فوق‌العاده‌ی باتری قدرتمند آن است.کمپانی مارشال مدعی شده که باتری اسپیکر بلوتوث Killburn با یک بار شارژ کامل تا ۲۰ ساعت توان شارژدهی خواهد داشت. این اسپیکر بلوتوث خانگی تا حد زیادی شبیه به محصولاتی همچون اسپیکر بلوتوث Woburn یا Acton به نظر می‌رسد، اما در طراحی آن به مسئله‌ی حمل و نقل توجه خاصی شده است.این اسپیکر بلوتوث خانگی از اتصال بلوتوث نسخه‌ی 4.0 پشتیبانی می‌کند و سوکت ورودی 3.5 میلیمتری نیز برای آن در نظر گرفته شده است. در طراحی Killburn از یک ساب ووفر 4 اینچی، یک جفت توییتر سه چهارم اینچی و سه آمپلی فایر (یک آمپلی فایر 15 واتی و دو آمپلی فایر 5 واتی) استفاده شده است. در بخش فوقانی بدنه‌ی این اسپیکر بلوتوث یک بند چرمی در نظر گرفته شده که فرایند حمل و نقل این بلوتوث اسپیکر 3 کیلوگرمی را آسان‌تر می‌کند. این اسپیکر بلوتوث جدید ابعادی برابر 242 در 140 میلیمتر دارد و در دو رنگ مشکلی و کرم عرضه می‌شود. کمپامی مارشال اعلام کرده که Killburn از ماه ژوئن امسال به طور جهانی و با قیمت 300 دلار عرضه خواهد شد.

 

منبع: gizmag

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...