رفتن به مطلب

ساخت آسمان خراش 57 طبقه در چین طی 19 روز کاری + ویدیو


ارسال های توصیه شده

9eb2651c97ac0690c8f27bf95c647ed9_XL.jpg

 

شاید شما هم مَثَلِ «کار نشد ندارد» را شنیده‌ باشید. مهندسان چینی در آخرین اقدام خود این مثل را به معنای واقعی کلمه پیاده کرده و یک آسمان خراش مسکونی 57 طبقه را در طول 19 روز کاری ساختند. Broad Sustainable نام کمپانی ساختمان سازی چینی است که موفق شده تا یک آسمان خراش 57 طبقه مسکونی را تنها در طول 19 روزکاری احداث کرده و به خریدارانش تحویل دهد. مهندسان این کمپانی موفق شده‌اند تا Mini Sky City را در مرکز شهر چانگشا تنها در طول 19 روز و با استفاده از قطعات پیش ساخته احداث کنند. پیشرفت فیزیکی این ساختمان سه طبقه در هر روز بوده است.

چن شیانج‌ گِین، یکی از مهندسان این پروژه می‌گوید:

در صورتی که از روش سنتی استفاده می‌کردیم، باید این آسمان‌خراش را جز به جز می‌ساختیم، اما استفاده از قطعات پیش ساخته، کار را بسیار راحت کرده است.

این کمپانی برای ساخت قطعات پیش‌ساخته 4.5 ماه وقت صرف کرده است و در طول این مدت بیش از 2٫736 ماژول توسعه یافته است. 20 طبقه از این آسمان خراش در انتهای سال گذشته‌ی میلادی ساخته شده و 37 طبقه‌ی باقی مانده از 31 ژانویه تا 17 فوریه بنا شده است. این کمپانی با بهبود فناوری خود موفق شده تا سرعت ساخت را از دو طبقه در روز به سه طبقه افزایش دهد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

این آسمان خراش دارای بیش از 800 واحد مسکونی در کنار فضای اداری برای بیش از 4٫000 نفر است. براساس اطلاعات منتشر شده این آسمان خراش توانایی مقاومت در برابر زمین لرزه را دارا است.

کمپانی Broad Sustainable پیش از این مدعی شده بود که می‌تواند در یک آسمان خراش 220 طبقه را در سه ماه بسازد.

منبع: زومیت، BUSSINESSINSIDER

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...