سامیار220 10919 اشتراک گذاری ارسال شده در 5 خرداد، ۱۳۹۴ توی این آموزش یاد میگیرید که چطور با Max و VRay تصویری مثل تصویر زیر خلق کنید: گام اول: برنامه مکس رو باز کنید و از مسیر زیر واحد ترسیمی رو به متر تنظیم کنید Customize>Unit Setup>Metric>Meters گام دوم: فضای استدیو رو مدل میکنیم. برای این کار با ابزار line شکلی شبیه C رسم میکنیم و اونو تبدیل به editable spline میکنیم. گام سوم: نقاط گوشه رو انتخاب میکنیم و گزینه fillet روی مقدار0.187 میزاریم، Interpolation Steps رو هم 10 میزاریم گام چهارم: دوباره خط رو انتخاب میکنیم و از رول اوت rendering هر دو گزینه Enable in Viewport و Enable in Renderer رو تیک میزنیم و Rectangular رو انتخاب میکنیم و مقادیری که در تصویر میبینید رو براش تنظیم میکنیم. گام پنجم: حالا خط رو به editable poly تبدیل میکنیم، صحنه استدیو آماده شد! گام ششم: آبجکت مورد نظرتون رو در صحنه merge کنید و ابعاد اونو با صحنه استدیو تنظیم کنین ادامه دارد... 2 لینک به دیدگاه
سامیار220 10919 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 5 خرداد، ۱۳۹۴ گام هفتم: یک free camera در نمای روبرو قرار بدید، حالا از گوشه سمت چپ بالای ویو پورت از قسمت views دوربین رو انتخاب کنین گام هشتم: گزینه show safe frame رو انتخاب گنید و دوربین رو با سوژه تنظیم کنین گام نهم: دکمه f10 رو بزنید تا پنجره تنظیمات رندر باز بشه توی این پنجره از قسمت production موتور رندر Vray رو انتخاب کنین گام دهم: حالا دکمه M رو بزنید تا پنجره تنظیمات متریالها باز بشه، در این پنجره گزینه standard رو انتخاب کنید و در پنجره ای که ظاهر میشه Vray mtl رو انتخاب کنین گام یازدهم: روی رنگ diffuse کلیک کنین و طبق تصویر تنظیمات رو انجام بدین گام دوازدهم: حالا تنظیمات تکسچرهای نیمکت رو انجام میدیم ادامه دارد... 2 لینک به دیدگاه
سامیار220 10919 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 5 خرداد، ۱۳۹۴ گام سیزدهم: توی این مرحله مپی رو به عنوان bump انتخاب کردیم با مقدار 60 اضافه میکنیم گام چهاردهم: از تب مدیفایر UVW map رو انتخاب میکنیم و طبق تصویر تنظیمات رو انجام میدیم گام پانزدهم: حالا شیدر پایه نیمکت رو تنظیم میکنیم گام شانزدهم: حالا به صحنه 3 نور صفحه ای vray رو با تنظیماتی که در تصویر هست اضافه میکنیم گام هفدهم: حالا برای بازتاب نور به صحنه 3plane با تنظیمات متریالی که در تصویر هست اضافه میکنیم ادامه دارد.... 2 لینک به دیدگاه
سامیار220 10919 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 5 خرداد، ۱۳۹۴ گام هجدهم: دوباره پنجره تنظیمات رندر رو باز کنین و از رول اوت Global Switches تیک گزینه Default Lights رو بردارید گام نوزدهم: تنظیمات Image Sampler رو طبق تصویر انجام بدید گام بیستم: در قسمت Environment گزینه GI رو تیکدار کنین گام بیست و یکم: تنظیمات Indirect Illumination طبق تصویر تنظیم کنین گام بیست و دوم: تنظیمات Light Cache گام بیست و سوم: حالا رندر میگیریم، نتیجه کار: 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده