رفتن به مطلب

ساعت 480میلیونی حسین هدایتی + تصویر


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

چندی پیش تصاویری در رسانه های خارجی منتشر شد که گوشه ای از زندگی بچه پولدارهای تهران را نمایش می داد، تصاویری که این «بچه ها» با افتخار تمام و تفاخر در شبکه های مجازی منتشر کرده بودند، مسئولان این صفحات به یکباره تصاویر را حذف و کار را تعطیل کردند که البته اکنون باز هم فعال شده اند.

3211603_401.jpgبه گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، به نقل از عصرخبر، گذشته از همه این حواشی، نکته مهم و جذاب برای رسانه ها ساعت طلایی رنگ و لوکس حسین هدایتی دولابی که به شدت در حال دست به دست شدن در شبکه های اجتماعی است که البته مهم بودن اعمال، رفتار و متعلقات افراد مشهور و به عبارت خارجی سلبریتی امری بدیهی است و می توان بدون شک گفت که حسین هدایتی دولابی یک سلبریتی است.

 

با بررسی تصویر اصلی ساعت لوکس این سرمایه دار ایرانی مشخص می شود که مارک ساعت وی (price audemars piguet) می باشد که با بررسی مدل های مختلف این ساعت و یافتن مدل مورد نظر و جستجوی ساده اینترنتی در دنیای مجازی میتوان قیمت حدودی را برای این ساعت به طور متوسط 150 هزار دلار (بند فلزی) در نظر گرفت که با قیمت امروز دلار به ارزش 3200 تومان، می توان گفت فقط ساعت این سرمایه دار ایرانی 480 میلیون تومان ارزش دارد.

بررسی اخبار منتشره درباره افراد سرمایه دار ایرانی مشخص می شود بر خلاف لیست میلیاردرهای ایرانی که همگی به نوعی خود را میلیاردر نمی دانسته و حتی با شکایت از رسانه ها در مراجع قضایی سعی در میلیاردر نبودن خود داشتند، به نامی بر می خوریم که بسیار مشهور است، بابک زنجانی.

 

 

 

3211624_692.jpg

 

 

3211625_803.jpg

 

بابک زنجانی نوسرمایه داری بود که به شدت سوژه یک رسانه های داخلی و خارجی شد و نمادهای سرمایه داری آن نیز به شدت برای مردم مورد توجه بود که از جمله آن می توان به ساعت مچی، انگشتر و دکمه سردست و جت اختصاصی اشاره کرد.

 

3211626_226.jpg

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

ولی واقعانمی دونم برای خودم متعصف باشم یا......امروزبایکی که صحبت می کردم واینوگفتم گفت خب چی حقشه گفتم درست ولی اگه یکی ازاینها مثل بابک یا....ازمن وتودزدی کردند چ اونوقت چی؟گفت دزدی هم عرضه می خواد توچراپولدارنیستی و...گفتم من این عرضه هاندارم گفتم من اینکاررانمی کنم چون می دانم درست نیست اینکارهاانسانی نیست

بعدمن هرکاری بتوانم می کنم ولی بیشترازاین نیست..فعلاولی کارغیرقانونی نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

درآخربه اوگفتم گلستان راچرانمی گویند چون بادوچره تویزدچای پخش می کردوحالاهم...........یاگلرنگ ایناارزشمندندچون زحمت کشیدند چون تولیدکننده اند.و...

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...