رفتن به مطلب

افزايش ساعت كاري مراكز پاسخگوئي همراه اول تا ساعت 23


ارسال های توصیه شده

مديرعامل همراه اول در گفت‌وگو با فارس خبر داد:

افزايش ساعت كاري مراكز پاسخگوئي همراه اول تا ساعت 23

خبرگزاري فارس: مدير عامل همراه اول از بررسي طرح افزايش ساعت كاري مراكز پاسخگوئي اين اپراتور يا مركز 09990 تا ساعت 11 شب خبر داد.

 

A0220821.jpg

 

 

وحيد صدوقي در گفت‌وگو با خبرنگار فناوري و اطلاعات خبرگزاري فارس، با اشاره به برگزاري هشتمين همايش رؤساي ادارات مشتركين همراه اول در شهرستان نور اظهار داشت: در اين همايش با ارزيابي عملكرد استان‌ها در زمينه كاهش لاوصولي‌ها، حفظ، توسعه و ارتقاي كيفيت شبكه و افزايش ضريب نفوذ و واگذاري سيم‌كارت استان‌هاي برتر انتخاب شدند.

مديرعامل شركت ارتباطات سيار افزود: براين اساس استان‌هاي سمنان، يزد، زنجان و خراسان جنوبي در ميان 29 استان كشور عنوان 5 استان برتر را كسب كرده‌اند و از سوي مقام وزارت ارتباطات به اين استان‌ها لوح تقدير نيز اعطاء شد.

وي تصريح كرد: براي مثال استان سمنان با افزايش 65 درصدي در زمينه واگذاري سيم‌كارت از مقام چهارم در سال گذشته به مقام اول در سال جاري دست يافته است.

صدوقي با اشاره به ديگر اهداف برگزاري اين همايش افزود: در اين همايش‌ها كه به طور مرتب و دوبار در سال برگزار مي‌شود، علاوه بر جمع‌بندي نهايي و ارزيابي عملكرد استان‌ها، زمينه‌هاي مختلف سرويس‌هاي در دست راه‌اندازي با برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي و هم‌فكري به بررسي گذاشته مي‌شود.

وي تصريح كرد: همچنين در اين همايش دو روزه در خصوص نوع جوايز امسال مشتركين خوش حساب نيز تبادل نظر شد.

مديرعامل شركت ارتباطات سيار خاطر نشان كرد: در حال حاضر مراكز تماس مشتركين در 8 استان كشور راه‌اندازي شده كه توسعه و ايجاد دفاتر در ديگر استان‌ها از ديگر موضوعات مورد بررسي در اين گردهمايي بود.

مديرعامل همراه اول در پاسخ به اين سؤال كه "با توجه به فعاليت سامانه اطلاع ‌رساني 09990 همراه اول در ساعات كاري، آيا اين اپراتور برنامه‌ايي براي 24 ساعته كردن مركز تماس مشتركين خود دارد، گفت: يكي از موضوعاتي كه در اين همايش مطرح شد افزايش ساعت كاري مراكز تماس تا ساعت 12 شب در مراكز استان‌ها بود.

وي افزود: به زودي در تهران اين سرويس از 8 صبح تا 11 شب راه‌اندازي مي‌شود و در ادامه نيز براي ديگر استان‌ها راه‌اندازي خواهد شد.

صدوقي همچنين با اشاره به فعاليت " مركز خدمات همراه اول " در ساعت 4 تا 11 شب، گفت: هر چند اين مركز در حال حاضر در ساعات غير اداري به مشتركان سرويس ارائه مي‌كند، اما مركز 09990 همراه اول نيز به زودي سرويس‌دهي به مشتركان خود تا ساعت 11 شب را آغاز خواهد كرد.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...