رفتن به مطلب

با این نرم افزار از چشم‌های خود را محافظت کنید + دانلود


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

محافظت از چشمان شما در مقابل نور های مضر صفحه نمایش که شامل طیف نور های آبی می باشد اغلب باعث چشم درد، سردرد و بی خوابی می شوند. با نرم افزار محافظ چشم از چشم های خود در مقابل این نورها محافظت کنید و از شر نور های مضر خلاص شوید.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛ محافظت از چشمان شما در مقابل نور های مضر صفحه نمایش که شامل طیف نور های آبی می باشد اغلب باعث چشم درد، سردرد، و بی خوابی می شوند.

 

جالب است بدانید که نور آبی حاصل از نمایشگر گوشی های هوشمند و تبلت ها، نسبت به نورهای دیگر بیشتر باعث اختلال در ریتم شبانه روزی ما می شوند، چون این طیف نور، بیشتر رنگدانه ملانوپسین شبکیه را تحت تاثیر قرار می دهد و از آنجا که سلول های حاوی این رانگدانه در تنظیم ریتم شبانه روزی نقش مهمی دارد، در نتیجه نور آبی باعث اختلال ریتم شبانه روزی و مانع خواب می شود.

 

3185502_204.png

 

از آنجا که خواب مناسب و آرام در کیفیت فعالیت روزانه و به طور خاص حفظ سلامت بدن نقش بسزایی دارد، بهتر است این نوع نور را فیلتر و درصد آن را کاهش داد. حقایق بسیار زیادی در مورد بدن انسان ها وجود دارد که شاید کمتر کسی بداند. چشم یکی از اعضای بسیار پیچیده بدن است که دانستنی ها و جزئیات زیادی در مورد آن وجود دارد.

 

انواع گوناگونی از اندام‌های حساس به نور در موجودات زنده یافت می‌شود. ساده‌ترین انواع چشم‌ها هستند که نه تنها توان تشخیص وجود نور در پیرامون را دارند از آنجایی که چشم‌های پیچیده‌تر قادرند شکل‌ها و رنگ‌ها را نیز از هم بازشناسند یا برخی حیوانات به طول موجهایی بیشتر از طول موج مرئی چشم انسان حساسند.

 

3187354_307.jpg

 

نرم افزار محافظ چشم یک برنامه کاملا رایگان و البته کاربردی برای کسانی است که همیشه در حال استفاده از تلفن همراه خود هستند. کسانی هستند که در محیطی تاریک و کم نور از تلفن همراه خود استفاده می کنند و به دلیلی نمی توانند گوشی خود را از خود دور کنند.

 

از این رو نور صفحه صفحه نمایش گوشی یا تبلت گاهی می تواند برای چشم مضر باشد و باعث سرخی یا التهاب چشم شود. بهترین پیشنهاد به اینگونه افراد این است که گوشی خود را کنار گذاشته و کمی به چشم های خود استراحت دهند.

 

اما سرویس فضای مجازی برای آن دسته از کاربران که زیاد با تبلت و تلفن همراه مشغول به کار هستند نرم افزاری را آماده دانلود کرده است که محافظ چشم زیبا کم حجم و البته رایگان قرار داده است. کار با این نرم افزار بسیار آسان و راحت می باشد نرم افزار را بر روی تبلت یا تلفن همراه خود نصب کنید و گزینه از چشمان من محافظت کن را فعال کنید و در آخر میزان فیلتر، نورهای مضر را تعیین کنید.

• دانلود و مشخصات فایل

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

• حجم: 154.58کیلوبایت

• نسخه: 1.0

• اجرا در: اندروید 2.3

• امتیاز: 2183097_146.png2183097_146.png2183097_146.png2183097_146.png

 

 

 

لینک به دیدگاه

سلام.ازنرم افزارممنون!امااگراز اسکیرین گاردهای مادون بنفش استفاده کنیم,درکیفیت تصاویر,و...اختلالی نداریم.این اپلیکشن درگرافیک وقسمت لامپ روشنایی صفحه نمایش بصورت خیلی ابتدایی کارمیکنه .شمابعدازنصب راضی هستید؟

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...