رفتن به مطلب

قطعی شدن مکان بهشت زهرا2


saba mn

ارسال های توصیه شده

عبداللهی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به ظرفیت‌ سازی برای دفن اموات پایتخت گفت: مکان بهشت زهرا 2 قطعی شده و به زودی اطلاع رسانی در این خصوص انجام می‌شود.

3186715_373.jpgمجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، با اشاره به مصوبه جدید شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر فضاسازی جدید برای مکان بهشت زهرا 2 اظهارکرد: شهرداری تهران به دنبال فراهم کردن سه مکان جدید در غرب، شرق و شمال تهران برای دفن اموات است.

 

 

وی ادامه داد: یکی از مکان‌ها جانمایی بهشت زهرا 2 قطعی شده و در صورت توافق و قرارداد نهایی اطلاع رسانی در این خصو ص توسط شهرداری تهران به شهروندان پایتخت انجام می‌شود.

 

 

عبداللهی با بیان اینکه مذاکره‌ای در وزارت کشور درخصوص تغییر مکان جنوب، شرق، غرب انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر در خصوص جانمایی بهشت زهرا در مکان‌های دیگر نتیجه‌ای دریافت نشده است.

 

 

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به ظرفیت‌ سازی برای دفن اموات در غرب، شرق و جنوب تهران گفت: ظرفیت سازی برای دفن اموات یک وظیفه ملی است و همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید با شهرداری تهران همکاری کنند تا به یک نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

 

 

وی ادامه داد: شهرداری پیگیری های خود را در خصوص قطعی کردن مکان جدید که در نزدیکی بهشت زهرای یک است را انجام خواهد داد و در صورت نهایی شدن آن را اطلاع رسانی خواهند کرد.

 

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...