رفتن به مطلب

خالق ایده


fakur1

ارسال های توصیه شده

هر تغييري در زندگي شما در نتيجه برخوردار شدن از ايده هاي جديد امکان پذير مي شود. ايده ها کليد آينده هستند. ايده ها در برگيرنده پاسخهاي حل مسائل و راههاي دستيابي به هدف هستند. بايد يک خالق ايده شويد تا بتوانيد پيوسته براي رو به رور شدن با تغييرات پيوسته و فرصتهايي که در پيرامون شما به وجود مي آيد،بخوبی رفتار نمائید. ايده هاي نو شما برای زندگی پیش روتون چیاست؟

لینک به دیدگاه

یکی از ایده های من دوری از کنش ها و واکنش هایی است که دیگران میخواهند برایم بیافرینند. یعنی در عین حال که وسط معرکه قرار میگیرم , نمیذارم اون اتفاقات و اون معرکه ها ذهن منو بخودشون مشغول کنند. اینو قشنگ گفتم نه؟ http://www.noandishaan.com/forums/images/smilies/icons/w16.gif

لینک به دیدگاه

گاهی اوقات تجربه بر علم پیروز میشه.شنیدید که میگن اگر یه نظریه با هزارتا آزمایش تایید بشه مهم نیست؟ کافیه با یک آزمایش رد بشه،فورا کنار خواهد رفت.روی نظریه ها،ایده ها،تئوری ها و عقاید خودتون زیاد پافشاری نکنید و ازش در مقابل محک خوردن و تست شدن محافظت نکنید.مشاوره به درد همین مواقع می خورد. دو تا فکر بیشتر از یک فکر به درد بخوره.

لینک به دیدگاه

یه ایده برای راه انداختن بحث های منطقی با مخالفین عقاید خودتون بگید که با بکار گیری اون بتونیم مثه دو تا انسان باهم بحث کنیم. ( منظورم بحث های عقیده تی و ایناست )

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...