nastaran1r 263 ارسال شده در 14 مرداد، 2015 سلام چطور میتونم دوتا نمودار رو بتدازم رو هم برای مقایسه ؟ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1
ehsan_faal 561 ارسال شده در 14 مرداد، 2015 اینجوری: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1
nastaran1r 263 سازنده ارسال شده در 14 مرداد، 2015 اینجوری: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ممنون ولی برنامه هام دوتا mfile ست که با هم اجرا نمیشه .یک بار یکی بعد یکی دیگه بایدچیکار کنم ؟ 1
ehsan_faal 561 ارسال شده در 14 مرداد، 2015 فقط کافیه که تو ام فایل اولی قبل از شروع قسمت پلات یه figure باز کنید و بهش یه عددی رو بدید و توی ام فایلهای بعدی هم قبل از قسمت پلات از figure با همون شماره استفاده کنید. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2
Imaaan 17060 ارسال شده در 14 مرداد، 2015 یه راهش هم اینه که برای figure یا axesت یه handle تعریف کنی: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام به خود plot هم میشه handle داد، البته برای axes باد باشه. 2
nastaran1r 263 سازنده ارسال شده در 14 مرداد، 2015 فقط کافیه که تو ام فایل اولی قبل از شروع قسمت پلات یه figure باز کنید و بهش یه عددی رو بدید و توی ام فایلهای بعدی هم قبل از قسمت پلات از figure با همون شماره استفاده کنید. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام این روش برای من نشد این فقط بزای plot هست ؟ من از این دستور برای رسم رسم استفاده کردم برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1
ehsan_faal 561 ارسال شده در 14 مرداد، 2015 یه بار figure رو سیو کنید و بعد توی ام-فایل بعدی قبل از رسم اون رو load کنید. فکر میکنم باید جواب بده. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام فقط دقت کنید که f اینجا هندل figure هست که اصلا میتونید به جاش بنویسید gcf 2
ارسالهای توصیه شده