رفتن به مطلب

رسم چند نمودارهای حاصل از چند فایل در یک صفحه مختصات


nastaran1r

ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

سلام

چطور میتونم دوتا نمودار رو بتدازم رو هم برای مقایسه ؟

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 1
ارسال شده در

اینجوری:

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

holdON.png

  • Like 1
ارسال شده در
اینجوری:

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

ممنون ولی برنامه هام دوتا mfile ست که با هم اجرا نمیشه .یک بار یکی بعد یکی دیگه

بایدچیکار کنم ؟

  • Like 1
ارسال شده در

فقط کافیه که تو ام فایل اولی قبل از شروع قسمت پلات یه figure باز کنید و بهش یه عددی رو بدید و توی ام فایلهای بعدی هم قبل از قسمت پلات از figure با همون شماره استفاده کنید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 2
ارسال شده در

یه راهش هم اینه که برای figure یا axesت یه handle تعریف کنی:

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

به خود plot هم میشه handle داد، البته برای axes باد باشه.:a030:

  • Like 2
ارسال شده در
فقط کافیه که تو ام فایل اولی قبل از شروع قسمت پلات یه figure باز کنید و بهش یه عددی رو بدید و توی ام فایلهای بعدی هم قبل از قسمت پلات از figure با همون شماره استفاده کنید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

این روش برای من نشد این فقط بزای plot هست ؟

من از این دستور برای رسم رسم استفاده کردم

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 1
ارسال شده در

یه بار figure رو سیو کنید و بعد توی ام-فایل بعدی قبل از رسم اون رو load کنید.

فکر میکنم باید جواب بده.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

فقط دقت کنید که f اینجا هندل figure هست که اصلا میتونید به جاش بنویسید gcf

  • Like 2
×
×
  • اضافه کردن...