رفتن به مطلب

"مرد الکی" پایتخت دستگیر شد/ خوشگذرانی به نام سیاست و امنیت


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

مردی که با استفاده ازسلاح کمری خود را از مسئولان دستگاه امنیتی و سیاسی کشور معرفی می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

3176956_361.jpgبه گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، در پی دریافت اخبار و گرارشات مردمی مبنی بر حمل و نگهداری سلاح جنگی و جعل و سوء استفاده از القاب و عناوین امنیتی توسط فردی به هویت "کامران" مراتب در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات پلیسی در این رابطه آغاز شد.

 

در ادامه با اقدامات اطلاعاتی و بهره‌مندی از شیوه‌های نوین پلیسی محرز گردید که متهم باترفندهای مختلف ضمن استفاده ازسلاح کمری، خود را از مسئولان دستگاه امنیتی و بعضا سیاسی کشور معرفی می‌نماید و حتی مدرک تحصیلی کار‌شناسی وی نیز جعلی می‌باشد .

 

با جمع بندی تحقیقات پلیسی در قالب گزارش و انعکاس آن به مقام قضایی و کشف و ضبط اقلام و ادوات مجرمانه در بازرسی از محل کار، منزل و مخفیگاه متهم دستور بازداشت متهم از سوی بازپرس دادسرای شهیدمقدس صادر شد.

 

با عملیات متوالی اطلاعاتی سوژه در ساعت 11:00 شانزدهم اردیبهشت ماه به محل کار خود مراجعه کرد که بارعایت کلیه موازین شرعی و قانونی و حفظ حقوق شهروندی عوامل این کلانتری وارد محل گردیده و دربازرسی ازخودرو بنز متهم در پارکینگ ساختمان ابتدا یک قبضه سلاح کمری جنگی به همراه 6 فشنگ جنگی مربوطه کشف و در ادامه از دفتر متهم بازرسی و تعداد 2 بطری مشروب خارجی به همراه دو دستگاه بی‌سیم دستی و شارژر بیسیم، 6 عدد آنتن بی‌سیم دستی و یک دستگاه گوشی تلفن همراه بین المللی کشف و ضبط گردید.

 

متهم پس از دستگبری اعتراف نمود یک قبضه سلاح دیگر در آدرس فرمانیه دارد که بلافصله مامورین با حضور متهم از محل موصوف نیز بازرسی کرده که یک قبضه کلت کمری جنگی به همراه 5 تیر فشنگ در داخل گاو صندوق و 5 بطری مشروب الکلی خارجی در آنجا کشف و ضبط شد.

 

سرهنگ علیرضا لطفی رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم جهت بررسی و تحقیق به تحت نظر‌گاه امنیت اخلاقی منتقل شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...