رفتن به مطلب

با این محصول جدید تسلا، برق خانه‌تان را توسط خورشید تامین کنید


seyed mehdi hoseyni

ارسال های توصیه شده

2015_5_3_9_41_18_241.jpg انرژی هاب: پاوروال طوری طراحی‌ شده است که با استفاده از انرژی خورشید، برق را در منازل شما به‌جریان می‌اندازد.

 

 

به گزارش آی تی رسان، تسلا یک بسته باتری جدید برای منازل به نام Powerwall معرفی کرده است. پاوروال طوری طراحی‌ شده است که با استفاده از انرژی خورشید، برق را در منازل شما به‌جریان می‌اندازد.

پاوروال به پانل‌های خورشیدی موجود متصل و توسط آن‌ها شارژ می‌گردد. شما همچنین می‌توانید در طول شب که هزینه برق بسیار کمتر است، با اتصال به برق شهر به شارژ کردن آن بپردازید. این وسیله ظرفیتی کافی به‌اندازه کل مصرف یک خانه فراهم می‌کند و هر زمان که خواستید می‌توانید آن را از جریان برق منزل جدا یا متصل کنید و همچنین می‌تواند به‌عنوان برق اضطراری برای زمانی که با قطع برق مواجه می‌شوید، از آن استفاده کنید.

 

پاوروال در دو مدل با قدرت‌های ۱۰ کیلووات ساعت و ۷ کیلووات ساعت عرضه می‌گردد و شما همچنین می‌توانید چندین باتری را خریداری و در خانه خود نصب کنید. این باتری با ده سال گارانتی عرضه می‌شود. مدل ۱۰ کیلووات ساعت آن ۳۵۰۰ دلار قیمت دارد و به‌عنوان یک منبع برای پشتیبانی و برق اضطراری توصیه می‌شود. درحالی‌که مدل ۷ کیلووات ساعت باقیمت ۳۰۰۰ دلار عرضه می‌شود و بیشتر برای استفاده روزانه کاربرد دارد. این هزینه شامل پانل‌های خورشیدی و یا اینور‌تر AC-DC نمی‌شود.

 

شما می‌توانید برای سفارش پاوروال در وب‌سایت تسلا ثبت‌نام کنید و در اواخر تابستان امسال از طریق توزیع‌کنندگان آن را دریافت نمایید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...