رفتن به مطلب

مهم‌ترین کاربردهای جوش‌شیرین در خانه


ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

این روش تنها برای از بین بردن جرم‌های مو کاربرد دارد.

3159674_874.jpgبه گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛ کافی است مقداری آب و جوش شیرین را جوشانده و با هم مخلوط کنید.موهای خود را با آن کاملاً خیس کنید.پوست‌های مقاوم اطراف خود را نرم کنید.

 

آیا می‌دانید که جوش‌شیرین این قابلیت را دارد تا پوست‌های مقاوم اطراف ناخن را نرم کند؟ کافی است جوش‌شیرین را با آب مخلوط کرده و آن را بر روی ناخن و پوست‌های مقاوم اطراف آن بمالد. سپس به آرامی آن را پاک کرده و شاهد معجزه‌ی آن خواهید بود.

 

مراقبت پا

جوش‌شیرین و آب را گرم کنید، چرا که این مخلوط برای پاهای خسته شما مانند یک معجزه عمل می‌کند.گفتنی است، که این محلول پوست را تازه کرده و امراض دست و پا را بهبود می‌بخشد.

 

زگیل‌های آزار دهنده

متخصصان بر این باورند که ترکیب جوش‌شیرین و آب لیمو می‌تواند زگیل‌های خوشایند را از بین ببرد.آن را با هم ترکیب کرده و بر روی زگیل‌هایی که قصد نابودی آن‌ها را دارید، قرار دهید. سپس اجازه دهید خشک شده و بعد با فشار آب بشورید.

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه
  • 7 ماه بعد...

کاربرد های صنعتی جوش شیرین

 

صنعت نساجی و دباغی یکی از بارزترین مصارف سدیم بی کربنات در تولید پارچه های پشمی و ابریشمی است. صنعت نساجی, از جوش شیرین برای رنگرزی و چاپ پارچه استفاده وسیعی می کند. صنعت دباغی نیز بی کربنات سدیم را بعنوان یک عامل خنثی کننده‌ مواد رنگرزی در فراینده رنگ استفاده می کند.

صنعت پلیمر جوش شیرین استفاده گسترده ای بعنوان کاتالیزور و تصفیه کننده در فرایند تولید پلیمرها و پلاستیک های پیچیده دارد.

لاستیک و پلاستیک بدلیل اینکه بی کربنات سدیم, دی اکسید کربن آزاد می کند بنابراین بعنوان عامل فوم ساز در فرایند تولید لاستیک و پلاستیک استفاده می شود. دی اکسید کربن آزاد شده برای کنترل شکل محصولاتی که از لاستیک و پلاستیک ساخته می شود کاربرد دارد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...